علی لندی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دیدار با خانواده دانش‌آموز شهید «علی لندی»، ضمن عرض تسلیت و دلجویی از آنها، مدال افتخار بین‌المللی «ایثار و شجاعت» را اهدا کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به شهرستان ایذه، با خانواده دانش‌آموز شهید «علی لندی»، دیدار کرد.وی در این دیدار، از تعلق گرفتن مدال افتخار بین‌المللی «ایثار و شجاعت» به دانش‌آموز شهید علی لندی خبر داد و این مدال را به خانواده این دانش‌آموز اهدا کرد.

بیشتر بخوانید:

موافقت رهبر انقلاب با درخواست «در حکم شهید» تلقی شدن نوجوان فداکار ایذه‌ای

در حکم اعطای مدال افتخار بین المللی«ایثار و شجاعت» آمده است: »در اجرای بند 2 فصل 5 سند تحول اصول و فرآیندهای اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و به موجب مصوبه هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان مرکزی در سال 1400، نخستین مدال بین المللی شجاعت تشکیلات پیشتازان جمهوری اسلامی ایران را به اسوه ایثار و شجاعت، دانش‌آموز پیشتاز «شهید علی لندی» اعطا می‌گردد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    فرانسوی ها فقط یک جوان دارن بنام گی مُكِه كه همش باهاش قر ميان ! فقط يكي ! ايران صدها هزار شهيد و الان باید نام علی لندی را در کتابهای فرانسه چاپ کنن که نخواهند کرد ….

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس