کد خبر 1277571
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
ادعای عجیب نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره واردات لباس

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره واردات لباس صحبت هایی را مطرح کرد که جای ابهام دارد.

به گزارش مشرق، شهره موسوی در ارتباطی زنده با برنامه ایراندخت با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال بانوان خاطر نشان کرد: اتفاق بسیار بزرگی رخ داد. تیمی که از رنکینگ خارج و در عرصه جهانی از تیم بلاروس ۶ گل خورده بود، موفق شد تا با ایجاد تغییراتی به موفقیت برسد و تیم قدرتمند اردن را شکست دهد. این موفقیت ارزشمندی است برای دختران ایرانی که اگر امکاناتی برای آنان فراهم شود، حتما به خوبی پاسخگو هستند. از تلاش غیرتمندانه کادر فنی و بازیکنان سپاسگذارم. امیدوارم در مسابقات آتی در هند هم بتوانیم مقام کسب کرده و به عنوان تیم برتر آسیا و صعودکننده در جام جهانی باشیم.

وی درباره زمان بازگشت و مراسم استقبال از تیم ملی افزود: بازیکنان قرار بود ساعت ۲:۳۰ بامداد وارد کشور شوند اما به دلیل نقص فنی و ترک ایجاد شده در شیشه هواپیما و به منظور حفظ امنیت، پرواز به تعویق افتاد. آژانس هواپیمایی مجدد پرواز دیگری را هماهنگ و تیم ملی ساعت ۱۱:۳۰ امروز به تهران آمدند. مراسم استقبال هم با حضور مسئولین فدراسیون و وزارت ورزش و در حد بضاعت برگزار شد.

وی درباره زمان برگزاری اردوها گفت: اردوها را از هفته آینده آغاز خواهیم کرد. صحبت‌هایی را هم با خانم ایراندوست و آقای کامرانی فر در همان فردوگاه انجام داده تا برنامه ریزی‌ها را به سرعت انجام دهیم. حتی یک لحظه هم از دست نمی‌دهیم چرا که کسب موفقیت حاصل برنامه ریزی‌های مداوم است. قطعا برنامه ریزی ما در راستای قرار دادن کادر فنی قوی تری با نظر خانم ایراندوست در کنار این تیم است. عزم ما این است که تیم را تقویت کرده، خدمات دهیم و شرایط یکسانی را ایجاد کنیم تا بچه‌ها با ذهنی آسوده در اردوها شرکت کنند. چه بسا جامعه جهانی و AFC هم روی بحث بانوان بسیار تاکید دارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره لباس بانوان تصریح کرد: با توجه به اینکه بازیکنان با پوشش بازی می‌کنند، استاندارد و سبک بودن لباس آنان بسیار مهم است. واردات بخشی از لباس‌ها ممنوع شده و اگر نیاز باشد، قطعا قسمتی را خارج از کشور تهیه می‌کنیم. فرآیند طولانی‌ای در گمرک و وزارت صنعت و معدن انجام می‌شود. انتظار من این است که علاوه بر تلاش فدراسیون، سازمان های دخیل در این امر هم کمک کنند تا بدون مشکل لباس‌ها به دست بازیکنان برسد. 

او ادامه داد: با توجه به گرمایی که لباس‌ها ایجاد می‌کند، یک کیلو اضافه وزن هم‌ برای بازیکنان مضر است. پوشش مناسب باعث افزایش اعتماد به نفس آنان در مقابله با حریف می‌شود. ما نباید بخشی به این موضوع نگاه کنیم که فقط فدراسیون بخواهد کمک کند. بقیه سازمان‌ها هم باید این دختران را که نماینده زنان کشور هستند حمایت کرده تا استرس پوشیدن لباس نامناسب را نداشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    1 13
    یدفعه بگو مخالف حجاب دختران مومن ایران زمین هستید. چطورتواین 40سال مشکلی نداشتن بااین لباس الانکه شماشدید مسول مشکل سازشده این لباس؟؟؟!! مگه تومیخوای بازی کنی ک بجای بازیکنهاحرف میزنی. اینم همفکرروحانی وظریفه میگه قطعا واردمیکنیم قسمتی ازلباس یاوسایل رو.. بجای اینکه بگه کمک کنیم وبدیم تولیدکننده های داخلی درخواستمون رااجراکنن میگه خارج حتماهم برند ادیداس یانایک و... خخخخ. ازتفکرش مشخصه کپی معصومه ابتکارضدحجاب فکرمیکنه. همان تفکر رضاخانی کشف حجاب. لباس چکاربه مسایل فنی بازیکن داره؟
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    3 1
    لباس ورزشکاری شما هم که اسلامی نیست و در دید نامحرم که باشد حرام است منتشر کن
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    2 1
    وقتی دین فدای دنیامیشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس