سکوت عجیب باشگاه پرسپولیس در قبال ادعاهای رویانیان/ رقم بدهی سرخپوشان چقدر است؟

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود تیم مدیریت فصل گذشته این باشگاه ۱۰۰ میلیارد بدهی از خود به جا گذاشته و رفته است.

به گزارش مشرق، محمد رویانیان در تازه‌ترین مصاحبه خود، ادعای مهمی را مطرح کرد و از بدهی 100 میلیارد تومانی جعفر سمیعی در دوران مدیرعاملی خود در باشگاه پرسپولیس سخن به میان آورد. 

این ادعا، فشار هواداران روی باشگاه را چندبرابر افزایش داد اما سید مجید صدری سرپرست باشگاه به همراه سایر مدیران و معاونان پرسپولیس هیچ واکنشی نداشتند. سکوت مطلق در قبال ادعای رویانیان، اذهان را به این سمت برد که شاید صحبت‌های مدیرعامل پیشین باشگاه در خصوص عملکرد اقتصادی سمیعی و هیئت مدیره فعلی، درست است. 

بعد از انتشار مصاحبه رویانیان، گفته شد برخی افراد در باشگاه اقدام به تهیه بیانیه به همراه مدارک کردند تا بگویند میزان مبالغ قرض گرفته شده، بسیار کمتر از ادعای رویانیان بوده و همچنین قرار بود پاسخ کاملی به این حرف‌ها داده شود. ظاهراً باشگاه اسناد و مدارکی دال بر دفاع از عملکرد خود دارد اما گویا صدری با این موضوع مخالفت کرده و اجازه انتشار بیانیه یا حتی کوچک‌ترین خبری در واکنش به صحبت‌های رویانیان را نداده است. 

یکی از نزدیکان به باشگاه، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «این ادعا، واقعا خنده‌دار است.  بدهی 100 میلیارد تومانی در میان نیست و رقم قرض گرفته شده، حتی به این ادعا نزدیک هم نبوده اما باشگاه در آن زمان، با مصوبه هیئت مدیره از محل پاداش آسیایی خود، اقدام به قرض پول کرد. یعنی هر زمانی که پاداش آسیایی به باشگاه برسد، این بدهی تسویه می‌شود. از سوی دیگر، بخشی از پول قرض گرفته شده، قرار است با معاملات دیگری از جمله استفاده از فضای مجازی باشگاه، مستهلک شود و از بین برود. نکته مهم‌تر اینجاست که سمیعی بدهی روی بدهی‌های باشگاه اضافه نکرد بلکه تمام ارقام قرضی را صرف بدهی‌های گذشته کرد که بخشی از این بدهی، مربوط به دوران رویانیان است. تسویه حساب با شرکت‌هایی که در زمان رویانیان با باشگاه قرارداد داشتند یا پرداخت پول و توافق با چند بازیکن، حساب‌هایی است که از زمان مدیریت رویانیان روی دست پرسپولیس مانده بود و هنوز هم بخشی از آن ادامه دارد.»

نکته و سوال مهم اما این است که چرا باشگاه پرسپولیس در این باره سکوت کرده و حاضر نیست به صورت شفاف اظهار نظر کند. به گفته این منبع آگاه رقم بدهی پرسپولیس در زمان سمیعی کمتر از مبلغی بوده که رویانیان اعلام کرده و سوال این است که چرا با این وجود باشگاه موضع رسمی در این باره نمی‌گیرد آن هم در شرایطی که فشار چه در فضای مجازی و چه حقیقی روی پرسپولیسی‌ها به واسطه موضوع بدهی 100 میلیاردی بسیار شدید است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرشاد IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    10 0
    اقی رویانیان دنبال چه هستی وقتی شما بودی آن موقع از همه تیمها بیشتر خرج کردی به جای پول پورشه و بوگاتی ووو از این چیزا دادی اما تیم یکبار هم نایب قهرمانی نیاورد بعد از 15 سال آمدی ادعای چه میکنی مگر 100 میلیارد اگر درست باشد با این تورم برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس پولی هست لطفا حرمت خودت نگهدار نگذار هوادار زحماتت نادیده بگیرد و در مقابلت بیاستد و جو باشگاه با اتهامات بی اساس بهم نریز
    • پرسپولیسی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      1 0
      یکبار اشتباهی وارد فوتبال شدی و مطمئن باش در هیچ برهه ای آن اشتباه تکرار نخواهد شد. بهتر است دست از سر کچل فوتبال برداری و در باره آن چیزی که بلدی حرف بزنی جناب ...
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    4 0
    تلاش برای بقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس