تمجیدجالب رسانه کشور اندونزی؛ ستاره ایرانی لیورپول را به قتل خواهد رساند

رسانه کشور اندونزی در خصوص مسابقه فرداشب لیگ قهرمانان اروپای پورتو مقابل لیورپول از درخشش احتمالی ستاره کشورمان صحبت کرد.

به گزارش مشرق، فردا شب یکی از حساس‌ترین مسابقه‌های لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های پورتو و لیورپول در ورزشگاه «دراگاو» پرتغال برگزار خواهد شد. جایی که پورتو انتظار دارد با درخشش ستاره‌ای به نام «مهدی طارمی» اولین برد خود را در لیگ قهرمانان اروپا و در این گروه مرگ بدست آورد.

پورتو در بازی قبل مقابل اتلتیکومادرید نمایشی عالی نشان داد. طارمی در این مسابقه گلزنی کرد ولی داور خطای هند او را گرفت تا این موضوع جنجالی شود.

در این گروه لیورپول پس از شکست ۳ بر ۲ مقابل میلان در رده اول قرار دارد و تیم‌های اتلتیکو، پورتو و میلان در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.میلان و اتلتیکومادرید نیز فرداشب در سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت تا آن دیدار حساس نیز نتیجه‌اش مشخص شود.

بسیاری از رسانه‌ها منتظر هستند تا ببینند دیدار فرداشب پورتو مقابل لیورپول چگونه دنبال خواهد شد. در همین راستا، رسانه‌ای از کشور اندونزی در خصوص این مسابقه مطلبی را منتشر کرد و به درخشش احتمالی «مهدی طارمی» در این مسابقه پرداخت. این رسانه به نام kompasiana نوشت که ستاره ایرانی لیورپول را خواهد کشت.

ستاره ایرانی لیورپول را به قتل خواهد رساند!
گزارش سایت اندونزیایی kompasiana و تمجید فراوان از مهدی طارمی، ستاره ملی پوش کشورمان

سایت خبری کشور اندونزی نوشت: وقتی در خصوص فوتبال ایران صحبت می‌کنید مشخصاً اسمی که به ذهنتان می‌آید «علی دایی» است که مدت‌ها رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ مسابقات ملی بود. شخصی که در همین چند وقت گذشته رکوردش توسط کریستیانو رونالدو شکسته شد و پس از ۱۳ سال این آمار تغییر کرد. پس از دوران علی دایی، نام‌های بزرگی بودند که به فوتبال ایران رنگ بخشیدند مثل علی کریمی، جواد نکونام، مهدی مهدوی کیا و یا حتی سردار آزمون که برای تیم ملی کشورش ۳۷ گل به ثمر رسانده است.

سایت kompasiana ادامه داد: در حال حاضر ایران یک نام دیگر به فوتبال معرفی کرده که تمام حواس‌ها مخصوصا در فوتبال پرتغال و مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به خودش جمع کرده است. بازیکنی به نام «مهدی طارمی» که در سن ۲۸ سالگی تاکنون عملکردی موفقیت آمیز در باشگاه پورتو به ثبت رسانده است. او در ۴۱ بازی برای پورتو ۲۰ گل به ثمر رسانده و در کنار ستاره کلمبیایی تیم به نام «لوئیز دیاز» زوجی عالی را ساخته‌اند. طارمی آماده است که مقابل لیورپول نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او در دیدار برابر اتلتیکومادرید موفق بود و دفاع این تیم را کاملا و چندین بار اذیت کرد. او یک گل هم زد که توسط VAR خطا اعلام شده بود.

ستاره ایرانی لیورپول را به قتل خواهد رساند!
گل مهدی طارمی که به دلیل برخورد توپ به دست از سوی داور خطا اعلام شد

رسانه اندونزیایی ادامه داد: طارمی، افتخار کشور ایران می‌تواند همه را سورپرایز کند و باعث شود تا لیورپول در این بازی کشته شود. او می‌تواند دفاع‌های این تیم را ترور کند. تیمی که در این هفته مقابل برنتفورد ۳ گل دریافت کرد.

این سایت در ادامه به توضیح کارنامه طارمی در لیگ برتر کشورمان، الغرافه و باشگاه ریوآوه پرداخت و نوشت: طارمی معمولا هر چند وقت یک بار به ایران بازمی‌گردد و به شهرش یعنی بوشهر می‌رود تا با خانواده و دوستانش دیدار کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    14 0
    بازگردان درست terrorize "به وحشت انداختن" است نه کشتن.
  • باشناس US ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    10 21
    رسانه کجا اندونزی فوتبالش کجا بود که مفسر هم داشته باشه اگر بلد بودن فوتبال خودشون رو بجایی میرسوندن حالا درسته طارمی پیشرفت داشته میتونه دقایقی تاثیرگذار باشه و چندتا موقعیت گل از دست بده ولی لیورپول هم اونقدرا بی برنامه و از مرحله پرت نیست که بخاطر یک بازیکن بازنده میدان بشه
    • شهرام IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      2 2
      صددرصد کیسه کش هستی
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      3 1
      بدبخت خودهمه جا و همه جور حقیر پندار
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      4 0
      خدا شفات بده .
    • سوهان روح کیسه IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      4 2
      کیسه کش! همه اروپا داره طارمی رو تحسین می‌کنه اما توی کیسه کش داری می سوزی می خوای قائدی رو بجای طارمی بفرستیم لیگ قهرمانان اروپا؟ خخخخخ
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      2 1
      آب بریز... شما از همونایی که میگفتن طارمی تو پورتو نیمکت نشین میشه‌... نشد... گفتین مقابل یووه و چلسی حرفی برا گفتن نداره... گفت خوبم گفت... حالا مقابل لیورپول... و حرف های مفت امثال شما... طارمی ثابت شدن‌ست...چه گل بزنه چه نزنه... راستی چه خبر از لژیونرهای استقلال کبیر و تاجیتون؟
  • Javad pouya IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    2 1
    منتظر هنرنمایی وهتریک شیرمردبوشهری باشید پرچم بوشهر بالاست
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    3 1
    درسته طارمی بازیکن خوبه ولی اون تیم مقابل هم لیورپول هست .با ساختار منسجم و پیشرفته که به هیچ تیمی در انفیلد باج نمیده .
  • Javad pouya IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    3 4
    فعلا طارمی بهترین گل لیگ اروپا را درکارنامه باشگاه پروتو را دارد
  • CA ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    1 1
    داره میگه ترور می‌کنه یعنی ایرانیها تروریستن. افتخار‌می‌کنید؟
  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    2 1
    ۱۱:۵۰ قشنگ معلومه بعنوان یک مزدور جیره خوار، باید از درخشش یک ایرانی و نام بردن ایران در رسانه اندونزی بدگویی کنی. من که تو ایران زندگی میکنم مردم ایران در مورد درخشش ورزشکارانشون در سطح بین المللی اونم در فوتبال اروپا، هطچ اختلافی ندارن. طرف جایزه پوشکاش گرفته، آقای گل و تاثیرگذارترین بازیکن در لیگ پنجم اروپا شده، خیلی حرفه دیگه. حالا تیم لیورپول را قتل عام نکرد هم بازم ناز شصتش، همین که حضور داره انگار ایران حضور داره برامون باعث افتخاره، راستشو بگو، کلا از سرفرازی ایران و ایرانی میمیری نه؟ نگون بخت
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    3 4
    بازیکن خوبیه وهرکاری می‌تونه انجام بده تو زمین
  • لیندا ایزدی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    3 2
    خیلی دوستت دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس