سربازان نقش مؤثری در ایجاد قدرت بازدارندگی دارند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت «روز سرباز»، نوشت: حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی «روز سرباز» را گرامی داشت و نوشت: در شرایط فعلی کشور نیز که استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آنان آرزوی تضعیف نیروهای دفاعی و امنیتی کشور را دارند، حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است که درود خدا و درود ملت ایران بر این جوانان باد.

متن کامل پیام او بدین شرح است:

با عرض سلام و ارادت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و درود به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای معظم، هفته دفاع مقدس که یادآور هشت سال ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی تمامی دلاورمردان ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است را به همه رزمندگان به‌ویژه سربازان وظیفه که با حضور مؤثر و تاریخ‌ساز خود در این حماسه عظیم، رژیم بعثی عراق و استکبار جهانی را به زانو درآوردند، تبریک عرض می‌کنم.

خدمت مقدس سربازی همواره تبلور مشارکت جوانان ذکور کشور در ایجاد امنیت پایدار و دفاع از عزت، استقلال و تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در این راستا جوانان سرافراز ایران، با هدف انجام وظیفه ملی و قانونی خود در کنار سایر رزمندگان نیروهای مسلح و بسیج مردمی از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جان و مال و ناموس مردم دفاع کرده و با ایثار جان و سلامتی خود امنیت و آرامش را برای ملت سرافراز کشور به ارمغان آوردند.

اوج این ایثار در هشت سال دفاع مقدس است که حدود سه میلیون نفر از جوانان در کسوت سربازی دوشادوش سایر رزمندگان پایور و نیروهای مردمی بسیج شجاعانه جنگیدند و با تقدیم حدود ۶۰ هزار نفر شهید و ۱۴۰ هزار نفر جانباز، از اسلام، آرمان‌های انقلاب اسلامی و وجب به وجب خاک ایران عزیز دفاع کردند و پس از آن دوران نیز همیشه پشتوانه‌ای قوی برای نیروهای مسلح در تمامی عرصه‌های مأموریتی بوده‌اند.

در شرایط فعلی کشور نیز که استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آنان آرزوی تضعیف نیروهای دفاعی و امنیتی کشور را دارند، حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است که درود خدا و درود ملت ایران بر این جوانان باد.

اینجانب با افتخار بر خود لازم می‌دانم روز چهارم هفته دفاع مقدس که مصادف با سوم مهرماه و روز سرباز می‌باشد را به تمامی همرزمان سربازم و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز سرباز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان مسالت کنم.

امیدوارم که کماکان جوانان عزیز و قانون‌مدار ایران اسلامی با تلاش و کوشش خود و کسب آمادگی‌ها و مهارت‌های لازم، در دفاع از کشور و خدمت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز نیروهای مسلح موفق بوده و مدافع خوبی برای ایران اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس