کد خبر 1276018
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
صادقی: افتخار می‌کنم از استقلال پیشنهاد داشتم/ می‌خواهیم اتفاقاتی بزرگ را رقم بزنیم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: برای من باعث افتخار بود که از استقلال پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت قسمت این بود که در گل‌گهر بمانم.

به گزارش مشرق، سعید صادقی، شرایط تیم گل‌گهر را مطلوب خواند و گفت: خدا را شکر تیم ما وضعیت خوبی دارد و بعد از اینکه بازیکنان جدید به تیم اضافه شدند، خیلی زود کار را شروع کردیم. هدف امیر قلعه‌نویی این بود که در یک زمان مشخص تمرینات را شروع کنیم و زمان را از دست ندهیم. خوشبختانه تمرینات تاکتیکی را به خوبی پشت سر می‌گذاریم و بازی‌های دوستانه هم انجام می‌دهیم که این موضوع می‌تواند به هماهنگی تیم کمک کند.

 وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند گل‌گهر به صورت نجومی برای فصل آینده هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: در لیگ ما خیلی از تیم‌ها هستند که بیشتر از گل‌گهر هزینه کرده‌اند و فکر نمی‌کنم تیم ما هزینه نجومی انجام داده باشد. گل‌گهر بر اساس نیازهای کادر فنی بازیکن گرفت، ولی معمولاً این حرف و حدیث‌ها وجود دارد.

صادقی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود پیشنهادی که از استقلال تهران داشت در نهایت تصمیم به ماندن گرفت، اظهار داشت: باعث افتخار من است که از تیم بزرگی مثل استقلال پیشنهاد داشتم و باید از کادر فنی این تیم تشکر کنم. من همه شرایط را مورد بررسی قرار دادم و در نهایت تصمیم گرفتم در گل‌گهر بمانم. من فصل  خوبی را با این تیم پشت سر گذاشتم و دوست داشتم باز هم با امیر قلعه‌نویی کار کنم و فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفتم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و فصل گذشته هم می‌توانستیم آسیایی شویم، ولی بدشانس بودیم و البته اشتباهات داوری هم به ضرر تیم‌مان تمام شد. قطعاً تلاش می‌کنیم تا در فصل آینده نتایج خوبی بگیریم و اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس