تیراندازی در فروشگاهی در تنسی آمریکا/۲ تن کشته و ۱۲ تن زخمی شدند

حمله فردی مسلح به یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی در ایالت تنسی آمریکا یک کشته و دستکم ۱۲ زخمی برجای گذاشت و فرد مهاجم نیز پس از این تیراندازی اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه جروزالم پست، مردی مسلح روز پنج شنبه با ورود به یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی در حومه شهر ممفیس ایالت تنسی آمریکا به روی حاضران آتش گشود که در این تیراندازی، یک تن کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

گفته می‌شود در حالی که تعدادی از افراد در داخل فریزرها و دفاتر این فروشگاه پناه گرفته بودند، فرد مهاجم با شلیک گلوله اقدام به خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید:

افزایش خشونت با اسلحه علیه کودکان آمریکایی

نیروهای پلیس پس از دریافت گزارش این تیراندازی به سرعت به محل حادثه واقع در شهر کولییِرویل اعزام شدند.

به گفته «دایل لین» رئیس پلیس شهر کولییِرویل در حومه ممفیس در خصوص این حادثه گفت: «افرادی را پیدا کردیم که در فریزرها خود را پنهان کرده بودند». وی این تیراندازی را ناگوارترین حادثه در تاریخ این شهر کوچک دانست.

گفتنی است، شهر کولییرویل در فاصله ۵۰ کیلومتری شرق ممفیس در جنوب غربی ایالت تنسی قرار دارد.

مقامات این شهر هنوز در مورد انگیزه احتمالی فرد مهاجم اظهارنظری نکرده‌اند و می‌گویند که قربانیان و فرد مظنون به تیراندازی هنوز شناسایی نشده‌اند.

با این حال، شبکه تلویزیونی WREG در گزارشی به نقل از یک مقام پلیس مدعی شد که فرد مهاجم یکی از کارکنان این فروشگاه بوده که روز پنج شنبه از کار اخراج شده بود.

به گفته یکی از کارکنان این فروشگاه، فرد مهاجم یک تفنگ نظامی در دست داشته است.

به گفته دایل لین، فرد مهاجم که گمان می‌رود به تنهایی اقدام به تیراندازی کرده است، در محوطه یک پارکینگ در بیرون ساختمان فروشگاه بر اثر شلیک گلوله به خود جان باخته بود.

رئیس پلیس شهر کولییِرویل همچنین گفت که تمام مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و برخی از آنها متحمل «جراحات جدی» شده‌اند. بنا بر گزارش شبکه تلویزیونی WREG دست کم حال پنج تن از این مجروحان وخیم است.

خشونت مسلحانه روز پنج شنبه در ایالت تنسی جدیدترین مورد از سلسله تیراندازی‌های مرگباری است که بعضاً در محل کار افراد و در شهرهای مختلف ایالات متحده اتفاق می‌افتد، به طوری که ظرف یکسال جاری جان دهها تن را گرفته است.

در ماه مارس گذشته نیز در تیراندازی یک فرد مسلح در یک فروشگاه در شهر بولدر ایالت کلورادو ده تن جان خود را از دست دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس