کد خبر 1275990
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
زمان تزریق دوز سوم واکسن کرونا/ چند درصد مردم باید واکسن بزنند

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، در مورد تزریق دوز سوم واکسن کرونا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، پیام طبرسی، با تاکید بر اینکه واکسن دوز سوم برای افراد بالای ۶۵ سال و افرادی که دچار نقض ایمنی هستند تهیه شده است، گفت: این در حالی است که باید پوشش واکسیناسیون به میزان قابل قبولی برسد تا واکسن دوز سوم تزریق شود.

بیشتر بخوانید:

آیا واکسیناسیون دانش آموزان اجباری است؟

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این موضوع که اگر چنانچه پوشش واکسیناسیون به بالای ۸۵ درصد برسد، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تردید کرونا بسیار بسیار محدود خواهد شد، تاکید کرد: این موضوع که آمار ابتلاء به کرونا به صفر برسد، هنوز قطعی نیست.

وی با تاکید بر این موضوع که هرچه میزان واکسیناسیون بیشتر شود، چرخش ویروس کمتر و در ادامه اثربخشی واکسن نیز بیشتر خواهد شد، ادامه داد: هنوز مشخص نیست دوز سوم چه زمانی و برای چه گروه‌هایی باید تزریق شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    19 9
    حق با مخالفین واکسن اجباری بود که میگفتن واکسیناسیون تا 10 دوز ادامه خواهد داشت . چی شد مگه نمیگفتن 2 دوز بزنید تمومه دوز سوم دیگه از کجا پیدا شد . چه تضمینی هست که دوز سوم و چهارم و پنجم و ... که معلوم نیست ترکیباتشون چیه در کار نباشه .
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      8 9
      شما نزن عقل کل
    • هانی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      4 3
      شما نزن دوست عزیز چرا . کسی کارد زیرگلوت نزاشته که . نزن تا ببینی تکلیف چی میشه بعد خواستی اقدام کن . این دیگه داغ کردن نداره . هرکی مختاره تصمیم بگیره واسه خودش . منم اتقادی به این واکسنهایی که مردم هر ساله قبل پاییز میزنن نداشتم نزدمم تا به امروز . ولی واکسن کرونا رو زدم احساس کردم همه یا وظیفه داریم از هر طریقی حتی احتمالی هم باشه کمک کنیم تا شاید این مریضی دیگه مردم رو .. . حالا این وسط ممکنه 1 میلیون نفر هم مثل شما پیدا بشن که ترس داشته باشن یا اعتماد نکنن .. .
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      2 3
      پدر دوست من مخالف و اکسن بود الان مبتلا و بستری شده مثل..... پشیمونه چرا واکسن نزده
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 2
      دوز سوم در دنیا از همون اول مطرح بود، الان یهو مطرح نشده.
  • ..... IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    11 3
    هر وقت دو دوز زدید بعد بگید دوز سوم
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    6 8
    چند روز پیش یه خانمی رودیدم تو مرکز بهداشت یکی از کارکنان مرکز بهش گفت چرا واکسن نمیزنی گفت نمیزنم میخوام بمیرم بهش گفت اگه نمردی ویکی دیگه رو دادی به کشتن چی؟؟؟؟هنوز ادمهایی باسطح فکر پایین در جامعه هست که الکی با همه چیز مخالفت میکنن. در ضمن این خانم ماسک هم نداشت وقتی دیدمش اعصابم خورد شد بعضی ها چه بی فکر عمل میکنند!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    15 2
    این واکسن پر حاشیه که قربانی‌های زیادی داشته است توسط بسیاری از کاربران مورد انتقاد قرار گرفت. ویدئویی از مکالمه یک خبرنگار با مدیرعامل شرکت فایزر در مورد تزریق این واکسن در فضای مجازی منتشر شد که باعث واکنش جنجالی فعالان شبکه‌های اجتماعی شده است. در این گفت‌وکو مدیرعامل شرکت مذکور اعلام می‌کند که حاضر به تزریق واکسن فایزر نیست. مکالمه این خبرنگار و مدیر عامل از این قرار است: "خبرنگار: شما خودتان واکسن فایزر را زده اید؟ مدیر عامل فایزر: نه!
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      3 0
      خودشون میدونن چی ساختن ماهم میدونیم اما عده ای دروزارت بهداشت یا تعمدانه دارن با اگاهی از این مباحث همکاری میکنن و سود کلانی تو جیبشون میره یا گوش وچشمشونو بستن یه وقت تحقیق نکنن حقایق براشون اشکاربشه. در حالی که پای جان میلیونها نفر درمیونه خدا حواسش هست خودش میدونه چجوری بساطشونو جمع کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس