کد خبر 1275939
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
والیبال جوانان جهان| شکست شاگردان عطایی مقابل تیم سوم اروپا/ بلژیک شگفتی‌ساز شد

تیم والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در قهرمانی جهان نتیجه را به بلژیک واگذار کرد.

به گزارش مشرق، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از امروز (پنج‌شنبه) با حضور ۱۶ تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

تیم ملی جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی، در چارچوب دیدارهای گروه C به مصاف بلژیک رفت و ۳ بر ۲ مغلوب این تیم شد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان در ست‌های سوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۸ بر ۲۶ حریف را شکست دادند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۸ نتیجه را واگذار کردند تا در نخستین مسابقه یک امتیاز کسب کنند.

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، امیرحسین صداقت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی بازیکنان مناطق یک تا ۶ ایران در ابتدای این مسابقه بودند و عبدالمختار بوش نیز به عنوان لیبرو در جمع آن‌ها قرار گرفت.

تیم‌های مراکش و آرژانتین نیز که در گروه ایران قرار دارند، پیش از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و آرژانتین ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا با سه امتیاز در صدر جدول گروه C قرار گیرد. بلژیک نیز با یک برد و دو امتیاز در رتبه دوم جدول گروه قرار گرفت. تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز با یک امتیاز در رتبه سوم جای گرفت و مراکش بدون برد و امتیاز به انتهای جدول رفت.

بلژیک در رقابت‌های قهرمانی جوانان سال ۲۰۲۰ اروپا به مقام سومی و مدال برنز دست یافت و عنوان نایب قهرمانی المپیک نوجوانان را نیز در پرونده کاری خود دارد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا (جمعه) در دومین مسابقه خود درمرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا CH ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    4 0
    دوباره که مسابقه را پخش نکردید !!!!! واقعا که این صا و سیما گندش را بالا آورده . آقا یعنی چه که شما مسابقه تیم ملی رو پخش نمیکنید ؟ اگر این تیم ملی شما نیست پس لطفا دست از سر ما وردارید و بروید همان جایی و یا کشوری که به آن احساس دلبستگی دارید …….
  • رضا DE ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    5 8
    وقتی یه ملت جو گیر میشن مربی ،،،وطنی
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      3 0
      دو سال پیش همین مربی این تیم رو قهرمان جهان کرد چند روز پیش هم قهرمان آسیا چشماتو باز کن با مربی خارجی و الکنو جونتونم کم نباختن!!
  • جعفریان IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    چه جالب.خداکنه ببره ودل مردم ایرانو شاد کنه.
  • Sm TR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 0
    آرام ومتین با زی می کردند فقط مثل اینکه خوب تمرین نکردند چون به نظرم خوب نمی تونستن بپر ند سرعتشون خوب نبود اگه اینجوری بازی کنند شکست می خورند
  • Anonymous IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    4 0
    باید مربی وطنی داشت و مربیان کار کنند تا حرفه ای شوند... چرا بعضی ها از آنطرف دیوار می افتند. و منتظر هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند... مرغ همسایه غاز است...
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 0
    مربی وطنی باید باشه مگه با مربیان خارجی با آن دستمزدهای زیاد کم شکست خوردیم؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس