ترامپ نمایه

رئیس جمهور پیشین آمریکا ادعاهای کتاب افشاگرانه اخیر درباره مذاکرات او با دو سناتور جمهوری‌خواه آمریکا درباره نتایج انتخابات را رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پشین آمریکا، با رد این ادعا که او پس از انتخابات ریاست جمهور سال گذشته با «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی، و «مایک لی» سناتور جمهوری‌خواه ایالت یوتا، مذاکراتی داشته است را رد کرد و گفت که "هیچ زمانی را برای صحبت با آن‌ها" اختصاص نداده است.

بیشتر بخوانید:

پلوسی: ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ دوباره شکست می‌خورد

ترامپ با انتشار بیانیه‌ای، ادعای کتاب افشاگرانه‌ای، که به تازگی از سوی دو روزنامه‌نگار آمریکایی چاپ شده است را رد کرد. در این کتاب آمده است: «ترامپ پس از اعلام نتایج انتخابات ۲۰۲۰ نتوانست از طریق گراهام و لی، مقامات آمربکا را قانع کند که در انتخابات تقلب شده است.»

رئیس جمهور پیشین آمریکا در بخشی از بیانیه خود گفت: «من هیچ زمانی را با لیندسی گراهام و مایک لی نگذراندم که در آن درباره نتایج انتخابات آمریکا و تقلب در آن صحبت کنم. این دو نفر باید از خودشان خجالت بکشند که مبارزه لازم را برای اثبات حقیقت نکردند.»

براساس این کتاب، بارها تیم حقوقی ترامپ از گراهام شواهدی درباره تقلب انتخاباتی خواسته که به دلیل شک درباره مجموع آرای ارائه شده در انتخابات سوالاتی را ایجاد می‌کرد. همچنین گفته می‌شود «مایک لی» نیز بارها تلاش کرده تا تقلب در انتخابات را اثبات کند؛ اما در نهایت تلاش او به ثمر ننشسته است.

پیش از این دونالد ترامپ از «نیویورک تایمز، سه خبرنگار و برادرزاده‌اش» شکایت کرد و مدعی شد که آن‌ها "توطئه‌ای موذیانه" ترتیب داده‌اند تا سوابق خصوصی مالیاتی‌اش را به دست آورند.

نیویورک تایمز و سه روزنامه نگار آن- دیوید بارستو، سوزان کریگ و روس بوتنر- برای تحقیقات ۱۸ ماهه خود در این زمینه، برنده جایزه پولیتزر در گزارشگری شدند. به گفته هیئت مدیره جایزه پولیتزر، کار آن‌ها ادعاهای ترامپ درباره ثروت خودساخته را رد کرد.

در سال ۲۰۲۰، مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ از ترامپ و دو خواهر و برادر رئیس جمهور سابق شکایت کرد و گفت که آن‌ها سال‌ها پیش با ادعای دستکاری در ارزش املاک و دروغ گفتن در مورد ارزش وراثت وی، او را فریب دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مرده شور ببره ترامپ رو IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    من منتظر خبر مرگت هستم ترامپت منحوس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس