نقش‌آفرینی ایران در معادلات جهانی با ملل مظلوم گره خورده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تکیه‌گاه مقاومت منطقه ایران اسلامی است و نحوه نقش‌آفرینی ایران در معادلات و سیاست‌های جهانی با سرنوشت ملل مظلوم و مسلمان گره خورده است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم بهره‌برداری از طرح گاز رسانی ایستگاه رادار شهید توحیدی بیله سوار گرمی،‍ ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی، گفت: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون رشادت شهدای والامقام و به برکت ایستادگی و همت آزادگان سرافراز، جانبازان و ایثارگران، ایران اسلامی در اوج اقتدار و پیشرفت است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده پدافند هوایی سپاه: جزو کشورهای برتر در حوزه موشکی هستیم

وی افزود: دوران دفاع مقدس، مصیبت‌ها و هزینه‌های بسیار سنگین مادی و معنوی را برملت و کشور وارد کرد، اما فرصت بسیار بزرگ و به تعبیرمقام معظم رهبری یک گنجینه عظیم بود که زمینه‌ساز رشد ملی ما در ابعاد گوناگون شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه بدون شک هشت سال دفاع مقدس استمرار مکتب عاشورا بود، گفت: فرزندان این مرز و بوم با الهام از واقعه کربلا در مقابل دشمنان زورگو و مستبد جانانه ایستادگی کرده و جان و مال خود را نثار دین و باورشان کردند و البته در سایه چنین تقدسی بود که دفاع مقدس ماندگار شد و بعد از گذشت سال‌ها همچنان در روح و کالبد مردم به ویژه نسل جوان جاری و ساری است.

امیر صباحی‌فرد تصریح کرد: ملت رشید ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی به تمام قدرت‌های شرق و غرب نشان داد که این پرورش‌یافتگان مکتب حضرت سیدالشهدا بودند که با انسجام واتحاد خویش پاسخی کوبنده به زیاده‌خواهی‌های دشمنان این مرز و بوم دادند و سندی افتخارآمیز از غیرت و پایداری را به یادگار گذاشتند.

وی با بیان اینکه ملت‌های مظلوم و مستضعفان دنیا، جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه خود می‌دانند، خاطرنشان کرد: تکیه‌گاه مقاومت منطقه ایران اسلامی است و نحوه نقش‌آفرینی ایران در معادلات و سیاست‌های جهانی با سرنوشت ملل مظلوم و مسلمان گره خورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس