توییتر نمایه

توئیتر در حال ایجاد تغییراتی است تا توئیت ها پس از بروزرسانی صفحه ا از دید کاربران پنهان و حذف نشوند.

به گزارش مشرق، اخیرا  شرکت توئیتر، در توئیتی اعلام کرد: "قصد دارد به شکایت مردم مبنی بر مشکلات اساسی این شبکه اجتماعی از جمله حذف ناگهانی توئیت‌های در حال خواندن رسیدگی کند."

براساس گزارش‌ها، اگر شما از توئیتر به طور مکرر استفاده کنید ممکن است متوجه شده باشید، گاهی اوقات این شبکه اجتماعی در حین خواندن یک توئیت به طور ناگهانی و ناخواسته آن  را به دلیل بروزرسانی جدول زمان یا پاسخ زیاد افراد به توئیت حذف می‌کند.

اقدامات لازم توئیتر برای حل این مشکل و جلب رضایت کاربران

شرکت توئیتر در همین راستا گفت: "ما برای حل این مشکل اساسی  و جلب رضایت کاربرانمان تغییراتی را در توئیتر ایجاد خواهیم کرد تا از پنهان شدن توئیت جلوگیری کنیم. همچنین این شبکه اجتماعی به کاربران قول داد تا جدول زمانی این پلتفرم را برای‌آن‌ها بروز شده نگه دارد".  البته هنوز این شبکه اجتماعی درباره تغییراتی که قرار است ایجاد کند. سخنی نگفته است.

 تغییرات توئیتر

پیش از این نیز توئیتر قابلیت افزایش ویدئو را به پیامرسان خود اضافه و همچنین اعلام کرد قرار است در ماه جاری آزمایش ابزاری برای حذف دنبال کنندگان را آغاز کند و قابلیت Communities خود را در دسترس کاربران قرار دهد. گفته شده اخیرا این پیامرسان در حال بررسی ویرایشگر بصری با کمک Fleets بوده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا مطلب بصری خود را با زمینه رنگی در این پیام رسان بارگذاری کنند. شایان ذکر است توئیتر می‌تواند با برنامه Chroma Stories به ویرایشگر بصری خود فیلترهای تصویری بیشتری را اضافه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس