به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیسیمچی‌مدیا اینفوگرافی درباره دفاع مقدس به روایت آمار را منتشر کرد.

خونین‌ترین جنگ بعد از جنگ جهانی دوم.

روایتی از خونین‌ترین جنگ بعد از جنگ جهانی دوم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    3 17
    آخرش چی؟ مردم این کشور این همه شهید و .... دادند که با خون جگری زندگی کنند و دزدان بیت المال تحت لوای دولت ها به کشورحکومت کنند بخواهیم بگیم غلط کردیم چکار باید بکنیم
    • سروش IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      3 0
      شاید تو غلط کرده باشی !!!! اما ما به تکلیف عمل کردیم و در انجام تکلیف پیروزی یا شکست معنا نداره اگر شهید دادیم همه اش حُسن بود و اگر پیروز شدیم که شدیم باز هم همه اش حُسن بود تکلیف بر زمین نماند و پشیمان نشدیم که تکلیفمان بود. که فردا روز آه حسرت و گرد بیچارگی بر دلمان بنشیند و غصه ها می خوردیم که چرا نکردیم ولی امروز از کرده هایمان پشیمان نیستیم شاید امروز در سپاه مولایمان امام حسین علیه اسلام نباشیم اما در پیمودن راهش استوار هستیم و آنچه گه از مکتب مولایمان آموختیم انجام دادن تکلیف بود حتی با شهادت و پاره پاره شدن پیکرهایمان زیر سم اسبان جاهلانه اونها مثل شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روحشان شاد. تکلیفت را باید طوری انجام دهی که زبان نکوهش و دو قرت و نیم نداشته باشی. حواست باشه تکلیف رو از تو می خواهند و باید انجام دهی و اگر انجامش ندهی بر دوش ملتی بزرگوارتر و کم توقع تر از تو که از تو بهتر انجامش می دهند و قرقر نمیکنند و در اوج قحطی و محاصره مبارزه میکنند و پوز دشمن قسم خورده خود را به خاک می مالند خواهند گذاشت . پس حواست رو جمع کن که با توقع و قرقر اصلاحاتچی مهر ولایت و سایه ولایت از سرت برنداشته نشه که ملتهای تشنه به مِهر و مُهر ولایت زیادند. که شاید از چون تویی لایق تر باشند و انجام این تکلیف بر عهده آنها قرار گیرد.
    • عماد FR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      4 0
      آخرش این شد که تو و خانواده ات و من و خانواده ام و ما و خانواده امان همه بدور از دراز دستی و تعرض و تعدی دشمن امنیت داشته باشیم، آخرش این شد که یکپارچگی خاک کشور حفظ گردد، آخرش این شد که ایران بماند و آخرش این شد که جهانی می داند که دلاوران وطن بسیارند و جان برکف با شجاعت خود همواره حافظ ایران اند، اما شما با ساده اندیشی دو موضوع متفاوت و کاملا جدا از هم را در آخر بهم ربط ندهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس