رهبر انقلاب در مزار شهدا

پیام ولی امر مسلمین امام خامنه ای به‌ مناسبت‌ روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌ مقدس‌ توسط نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، درگلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد.

به گزارش مشرق، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز تجلیل از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌ مقدس‌که بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) توسط حجت‌اسلام والمسلمین شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس، مزین به نام و یاد شهیدان عالی مقام است. فداکاری مخلصانه آنان و دیگر ایثارگران، پیروزی را به ملت ایران هدیه کرد و خون مطهّر آنان حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد.

این درس بزرگ آن اسوه‌های ایثار است؛ هر جا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست و ملت ایران این یادگار ارجمند را هرگز از خاطر نخواهد برد ان‌شاءالله.

سلام خدا بر شهیدان و بر شهیددادگان و بر همه‌ی ایثارگران و بر پیشوای آنان امام روح‌الله.

منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    8 2
    خدا قسمت ما بکنه
  • جانباز IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 0
    حالا که هر جا کاری داریم اولا" فکر میکنن همه ی جانبازان حقوق می گیرند و با چشم حقوق مفت بگیر به ماها نگاه می کنند در حالی که خیلی از ماها هنوز یک ریال از بنیاذ شهیذ دریافت نکرده ایم و حتی بعضی جاها کارمان را هم راه نمی اندازند . بیمه ها هم اینقدر حقه بازی در می آورند تا پولی که به بیمارستان ها داده ایم را پس ندهند . 7 ماه است برای یه پرونده جراحی 7 ایراد از پرونده می گیرند هر دفعه یک ایراد حالا حساب کنید هر بار تهران برای یک برگ یروی چقدر هزینه بر میدارد !
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 2
    فدای تو ای رهبر والامقام شهیدان و درود و رضوان الهی بر همه شهدای اسلام اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم والعن اعدائهم واهلک عدوهم اجمعین
  • علیرضا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 2
    روحی وقلبی فداک.
  • عاطف IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 2
    العفو خانواده معزز ایثارگران اگر رنج های بی صدای شما را ندیدیم ، العفو اگر نجوای نجیبانه شما را شنیدیم و توجه تکردیم و یا توجهی در خور نکردیم ، العفو که شرمنده حجم وصف ناشدنی دردها و دغدغه های. شما ییم من لآن الی یوم القیامه ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس