کد خبر 1275313
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
برخورد شدید شاسی بلند با تیر چراغ برق

حمید حمیدی از برخورد شدید سواری تویوتا با تیر چراغ برق در محدوده بابایی و آسیب شدید به این خودرو و سقوط تیرچراغ برق خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ حمید حمیدی اظهار داشت: در ساعت ۱۹ شب گذشته یک دستگاه سواری تویوتا که در مسیر بابایی سازمان در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو با تیر چراغ برق به شدت برخورد می‌نماید.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این سواری شاسی بلند پس از انداختن تیر چراغ برق بر روی خود در همان محل متوقف می‌گردد و تیر چراغ برق خوشبختانه بر روی خودرویی و عابری فرو نمی‌افتد.

رنجبر افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید این حادثه به خاطر عدم توجه به جلو از سوی راننده این سواری بوده است.
وی افزود: تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

وی ادامه داد: بلافاصله عوامل شرکت برق منطقه‌ای تهران و امدادی نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام نمودند.

حمیدی از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 1
    نگران نباشید شاسی بلند چیزیش نمیشه.. اگه پراید یا پژو بود وامصیبتا
  • دیدگا IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    2 0
    صد در صد راننده خانوم بوده!! اصلا موقع رانندگی توجه نمیکنن! یهو میپیچن! یهو میزنن رو ترمز! موقع رانندگی با تلفن همراه صحبت میکنن،آرایش میکنن و میخوان همه کارهای روزمره خودشون رو تو مسیر انجام بدن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس