سردار حاجی زاده: عهد بسته‌ایم آمریکا را از منطقه اخراج کنیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت که «پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، عهد بستیم که آمریکا را از منطقه خود اخراج کنیم».

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ «امیر علی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر لزوم اخراج آمریکا از منطقه تأکید کرد.

حاجی زاده  به شبکه خبری المسیره گفت که «پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، عهد بستیم که آمریکا را از منطقه خود اخراج کنیم».

وی تأکید کرد که اخراج آمریکا از منطقه حتمی و گریزناپذیر است.

وی پیش از این نیز در مصاحبه با المسیره گفته بود که تهدیدات رژیم صهیونیستی، پرت و پلا است.

حاجی زاده تأکید کرد:‌ «سخنان رژیم صهیونیستی و تهدیدات آن ها چیزی جز پرت و پلا نیست چراکه نوار محاصره‌شده غزه شکست سختی را به این رژیم تحمیل کرد».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: «رژیم صهیونیستی از موشک‌ها و راکت‌های مردم فلسطین که خودشان آن‌ها را از لوله‌های فاضلاب ساختند، شکست خورد».

سردار حاجی زاده اضافه کرد: «رژیم صهیونیستی باید بار و بندیل خود را ببندد و در آمریکا، آلاسکا یا اروپا به دنبال محلی برای زندگی باشد».

وی در پایان تأکید کرد: «رژیم صهیونیستی شکننده است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ علیه ایران- به‌ویژه پس از ناتوانی آن‌ها در برابر مقاومت فلسطین- تنها یک پرت و پلاست».

این هشدار پس از اظهارات اخیر برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی است که اخیرا در گفت‌وگو با شبکه سعودی «العربیه» مدعی شده بود که تل‌آویو به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    27 5
    با دیدن سردار حاجی‌زاده یاد حاج قاسم می افتم . خدا حفظش کنه.
  • علی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    15 5
    درود بر سردار عزیز که لرزه بر اندام اسرائیل میاندازه.
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    11 4
    اسرائیل یعنی پشم...
  • محمد IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    16 4
    حرفهایی که خیلیا با لکنت زبان بیان می کنن سرداران سپاه محکم و رسا فریاد می زنن. مرحبا سپاه عزیز
  • فرزاد SE ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    11 35
    عهد بسته‌ایم آمریکا را از منطقه اخراج کنیم/ رژیم صهیونیستی باید بار و بندیل خود را ببندد بله؟ باز هم ازان باد های خالی در کردن
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      12 5
      این بادهای خالی چرا فقط صاف میره تو گوش امثال تو!! خخخخخخخ
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      تضمین اون 18 میلیون رای بود که داده شد تازه اون فقط افراد کبیر خانواده بوده بماند شیر بچه هایی ایرانی که هنوز کودک یا نوجوان هستن برای آینده ایران سرباز خواهند بود کم بگیریم از این جمع نصف اون مرد هستن بازم فرض بگیریم بر فرض محال یک سوم اینا رو عقیدشون ثابت قدم باشن می شه بالای 2 میلیون نفر شیر شیعه ای ایرانی که سرمشق از کربلا دارن اونوقت آمریکای ابر قدرت پشمکی روی کاغذ و قلدر جلو ضعیفان جلوی چند هزار طالب فرار کرد چطور جلوی 2 میلیون شیر که فریادشون هیهات من الذله هست و جنگیدن تا نفس آخر می خواد بجنگه؟جز فرار به دریا زدن راهی می بینی شما؟اگه هست بمونید رو زمین ببینیم هرچند هم ما می دونیم هم شما جیگر ایستادگی ندارید دنیا دوستان.
    • افشین IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      پاسخ به برخی نظرات بعضی اوقات حس،کسر شان میدهد اما چاره ای نیست. باد خالی فرجام بود که شما غربگدايان را با خود برد و ملت ایران را هوشیار کرد در مقابل شما خناسان. این عزیزان سردار و امیران در نیروهای مسلح اهل باد نیستند طوفان بپا میکنند آنچنانکه دشمنان ضربه مغزی ملایم میشوند خخخخخ .البته ملایم رو حتما در نظر بگیرید. شما خود را به کوری زديد تا فرار آمریکا از افغانستان آنهم از ترس،یک عده چوپان را نبینید. شما فرار چراغ خاموش آمریکا از سوریه و عراق را نميبينيد و پیروزیهای مجاهدین یمنی دژ تمامی عرصه های عملیاتی را. شما قدرتمند شدن حزب الله و محور مقاومت را نمی بینید. صادرات نفت زیر دماغ اسقاطيل به لبنان و دهنکجی مقاومت به آمریکا و اسقاطيل را نمی بینید. اسقاطيل یک حکومت اشغالگر هستکه در مقابل یک گروه در محاصره هم عاجز هست و از لولهدقاضل آب شکست میخورد. شبها از کابوسی بنام حزب الله و قدرتش تشک و لحاف خیس میکند. واقعا چرا اینقدر در خوای خود خواسته و غفلت هستيد؟؟
    • افشین IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      اسقاطيل از سه طرف در محاصره محور مقاومت و فاقد عمق راهبردی هستکه البته بعید میدونم شما معنيش رو بفهمی. حالا که بر اساس دلاوریهای مدافعان حرم خاکریز دفاعی ما لب مرز اسقاطيل هست دیگر برای نابودی این رژیم اشغالگر نیازی،به هزینه کردن موشکهای ميانبرد و دوربرد نداریم و حتی با راکتهای هدایت شونده و غیر هدایت شونده ارزانقیمت هم میتوان بحساب این جنایتکاران رسید. فکر میکنید برای نابودی چند پایگاه هوایی و کل پدافند هوایی این رژیم نیاز،به چند راکت و موشک هست؟؟ اسقاطيل بدون نیروی هوایی هشتاد درصد توان نظامیش را از دست میدهد. اگر بصورت منطقی حساب کنید متوجه میشوید که اینها باد نیست و صاحبان طوفان برای این درختچه چندان نیازی به طوفان به پا کردن هم ندارند.
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    9 1
    مواظب روباه پیر انگلیس باشید
  • رهام حسامی PL ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    2 19
    چند موشک شلیک کنید خودش نابود میشه .امریکا را هم نابود کنید .فقط با شلیک چند موشک اسرائیل و امریکایی دیگر وجود ندارد .همین الان حمله کنیم کار تمام کنیم .
    • افشین IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      5 0
      بله.ایشون هم از این طرف بام پایین افتادن!!!!
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      3 0
      چشم مجازی سایبری جهود
    • آزاد IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 0
      فقط خواهشاماشه موشکها رو دست یک سرباز صفر ندهید......
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    3 1
    تا حدود 10 سال دیگر مناطق مرکزی ایران به علت خشکسالی غیرقابل سکونت خواهد شد و این توطئه یهود و صهیونیسم عملی خواهد شد. مسئولان کشور ما هم در خواب غفلت یا شاید خیانت!
    • افشین IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 0
      شکر خدا اون دولت قبل و گاندوهاي نفوذی بودند که یا خواب بودند و یا باعث خواب دیگران ميشدند. بر خلاف گزارشات وزیر نیرو مبنی بر زور بودن آبهای ژرف در منطقه سیستان این چاهها به آب شیرین رسیده و حتما در بقیه مناطق،کویری و مرکزی ایران هم این منابع وجود دارند و طرح بعدی ساختپاب شیرین کنها هستکه دنبال ساخت فناوری هستند تا هزینه تمام شده پایین تری نسبت به الان داشته باشند و در این راه از،شرکتهای دانش،بنیان که در تخصص ناتو فعال هستند دارن استفاده میکنند که انشالله در دولت سیزدهم با تخصیص،بودجه مورد نیاز این پروژه ها سرعت چند برابری پیدا خواهند کرد. اگر پروژه فیلترهای ناتو با قابلييت جذب نمک به سرانجام برسد یکی از،بهترین فناوریها که باعث دگرگونی کشاورزی میشود را بدست خواهیم آورد. نگران خواب بودن نباشید. باید نگران کمکاريها و مشاوره های غلط،میشدید که حالا دیر شده.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    5 0
    ما هویچ ملت را تامین کنیم بس است
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 1
      ما یا حسن روحانی
    • افشین IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 2
      آخه با شعور هویج کالای اساسی هست؟؟ میوه و تره بار قیمتش بسته به سطح زیر کشت و همچنین مصرف خانوار دارد. متاسفانه با شايعه سازی در فضای مجازی که گفتند آب هویج برای کرنا خوب هست و پیک پنجم کرنا در کشور مصرف هویج چند برابر شد و عرضه و تقاضا از هماهنگی در آمد. تازه الان خوب شده و از کیلویی سی به چهارده هزار تومان رسیده. آب هویج دارای ویتامین آ هست و مفید برای بینایی. برای کرونا بهترین آب میوه طبیعی پرتقال و لیمو شیرین و کلا ویتامین ث هست. در هر صورت شما ببخشید که دولت علم غیب نداشته و نتوانسته حدس بزند که شما هوس آب هویج میکنید. شما هم لطف کنید بجای آب هویج آب میوه دیگری را کوفت بفرمائید. واقعا باخت و خود تحقيري و خود زنی تا این حد چه نشانه ای جز نوکر صفتی و مزدوری دارد. باید شکر خدا بجا بیاریم که امثال این آقا هستند و باعث افزون شدن درآمد کشاورزان در یک مقطع خاص ناخواسته میشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس