ارتش

فرمانده جدید قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارتش و رئیس هیئت مدیره بنیاد تعاون آجا ومدیر عامل جدید بنیاد تعاون ارتش با صدور حکمی از سوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

به گزارش مشرق، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی را به سِمَت فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارتش و رئیس هیئت مدیره بنیاد تعاون آجا و مهندس جعفر آقایی را به عنوان مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش منصوب کرد.

امیر سرلشکر موسوی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات بنیاد تعاون ارتش، عملکرد فعلی بنیاد را نسبت به گذشته مطلوب‌تر خوانده و چشم انداز آن را رفع دغدغه معیشت به ویژه در حوزه مسکن کارکنان اعلام کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه، امید، اعتماد و رضایت نسبی کارکنان ارتش نسبت به عملکرد بنیاد را یک سرمایه بزرگ و اصلی دانسته و بر حفظ این سرمایه و ارتقای آن تاکید کرد.

در این جلسه امیر سرتیپ خرم‌طوسی گزارش کوتاهی از عملکرد بنیاد ارائه کرد و تحولات ایجاد شده در سه سال گذشته را مرهون تدابیر، حمایت‌ها و راهنمایی‌های فرمانده کل ارتش و همکاری و همدلی تمامی مسئولان و فرماندهان اعلام کرد.

مهندس آقایی نیز با ارائه گزارش عملکرد کوتاهی، برنامه‌های آتی، سرعت بخشیدن به اجرا و پیشرفت پروژه‌ها و شفاف‌سازی در عملکردها و پاسخگویی به ذی‌نفعان را اولویت کاری خود عنوان کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    1 0
    قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارتش کارش چیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس