کد خبر 1274323
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
جانشین احتمالی مظلومی در هیات مدیره استقلال مشخص شد

در صورت جدایی مظلومی از استقلال، احتمال اینکه معاون این باشگاه با حفظ سمت جایگزین او در هیات مدیره شود وجود دارد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی که از پیشکسوتان به نام استقلال است و علاوه بر سال‌ها بازی با پیراهن این تیم، سابقه دستیاری، سرمربی و سرپرستی را هم دارد، چند ماهی است در نقش عضو هیات مدیره فعالیت می‌کند که این موضوع با واکنش‌های منفی مواجه بوده است.

احتمال اینکه پرویز مظلومی در جریان تغییرات مدیریتی استقلال خود خواسته و کاملاً با میل شخصی از هیات مدیره استقلال استعفا دهد وجود دارد.

در صورت کنار رفتن پرویز مظلومی از این هیات مدیره، مهدی پاشازاده پیشکسوت و معاون ورزشی آبی پوشان نزدیک ترین گزینه به جایگزینی وی و حضور در هیات مدیره است. ضمن اینکه احتمال اضافه شدن یکی دیگر از پیشکسوتان این باشگاه در هیات مدیره استقلال نیز وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صفا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 5
    بله جناب مظلومی یه زمانی با اشتباهات مکرر داوری و آفساید گرفتن گل سالم محمد نوری و پنالتی های سوخته پرسپولیس از جمله پنالتی طالبلو روی غلامرضا رضایی و حتی دوپینگ دسته جمعی که بنا به مصلحت اندیشی و اینکه فدراسیون فوتبال رو تعلیق نکنند ماست مالی شد و سه تا بازی پیاپی و یک مساوی و بازم برد بدست آوردی و غره شده بودی و دایم عدد چهار نشون میدادی تا تو دل هواداراتون بیشتر جا باز کنی غافل از اینکه زمین گرده و باید تو استقلال شاهد گلات پرسپولیس باشی و حتی تو یک بازی چهارتایی هم بشی و حالا هم از سوی همون هواداران مورد حتاکی قرار بگیری و عطای استقلال را به لقایش بسپاری.
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 0
      متوهم اگر بابا مسعود نبود الان حریف چوکای تالش لیگ دو بودین
    • سعید IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 0
      انصاف هم چیزیه 4بارباختیددیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس