کد خبر 1274221
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
سرقت

زوج سارق که موتورسیکلت های گران قیمت را سرقت می کردند ، در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش مشرق ،سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران  در تشریح این خبر گفت: سی و یکم مرداد ماه پرونده ای از کلانتری ۱۰۳ گاندی همراه یک متهم به نام «قادر» به اتهام سرقت موتورسیکلت برای کشف جرم ارجاع شد.

براساس پرونده جمع آوری شده، متهم با یک‌ دستگاه موتورسیکلت هوندا در خیابان میرداماد با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ تصادف می‌کند که بر اساس استعلام موتورسیکلت مشخص می شود که موتور سرقتی است. متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت می شود که در تحقیقات تکمیلی و پلیسی اعلام می کند که به خاطر علاقه به موتورسیکلت ،همراه همسرم به نام «فریده» دو دستگاه موتورسیکلت را سرقت و به فردی به هویت «سامان» داده ام.


وی اظهار داشت: کارآگاهان پس از هماهنگی با مرجع قضائی و راهنمایی متهم به محدوده خیابان آزادی اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سامان می شوند که در بازرسی از مخفیگاه وی دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه گوشی آیفون سرقتی کشف و ضبط می شود.


دستخال گفت: سامان در بازجویی ها اظهار داشت دو دستگاه موتورسیکلت را از «قادر» گرفته‌ام؛ پس از تشریفات قضائی، همسر قادر نیز دستگیر و پس از تحقیقات، زوج متهم به همراه مالخر، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس