کد خبر 1274139
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰

انیمیشن و کارتون همیشه جزئی از بهترین خاطرات دوران کودکی هر فردی می باشد. البته این ژانر هیجان انگیز هیچگاه قدیمی نمی شود و هر ساله شاهد اکران بسیاری از  انیمیشن های جدید و متنوع هستیم. برخی از افراد تصور می کنند که انیمیشن ها تنها برای دختران و پسران کودک و نوجوان مناسب است؛ در صورتی که اینطور نیست! این ژانر جذاب و دیدنی محدودیت سنی ندارد و از کودکان تا سالمندان می توانند این سبک فیلم را تماشا کنند و از آن لذت ببرند. در سال 2020 و 2021 که بیماری کرونا جهان را درگیر خود کرده بود، انیمیشن های زیبا و تماشایی ساخته شد که با توجه به شرایط همه گیری ویروس به صورت اکران دیجیتالی در آمد.

بهترین کارتون های مناسب دختران و پسران ایرانی

ما در این مقاله می خواهیم بهترین انیمیشن ها و کارتون هایی که برای دختران و پسران ایرانی مناسب است را معرفی می کنیم که هم به صورت دوبله فارسی و هم به صورت زیر نویس فارسی عرضه شده اند.

لیست بهترین انیمیشن ها و کارتون ها

در این بخش شما لیستی از بهترین و تماشایی ترین انیمیشن ها را که در سال های اخیر منتشر شده اند، مشاهده می کنید.

انیمیشن Tom and Jerry

انیمیشن تام و جری به کارگردانی تیم استوری در سال 2021 به صورت لایو اکشن، فیلمبرداری شده است. گروه انیمیشن وارنر، شرکت تولید کننده این انیمیشن منحصر به فرد و زیبا می باشد. جالب اینجاست که فیلمبرداری انیمیشن تام و جری دقیقا قبل از همه گیری ویروس کرونا به پایان رسیده بود و تنها افزودن صحنه های گرافیکی آن باقی مانده بود که توسط استودیوی فریم استور انجام شد. معمولا تام و جری دو شخصیت محبوبی هستند که تمامی رده های سنی آنها را می شناسند.

در این انیمیشن دیدنی، گربه ای بازیگوش به دنبال موشی با هوش است که با تمامی ماجراجویی هایی که دارند، این گربه هیچگاه موفق به گرفتن موش داستان نشده است. در این انیمیشن خواهید دید که این موش و گربه در برخی از قسمت ها با یک دیگر علاوه بر رقابت، رفاقت نیز می کنند. انیمیشن تام و جری در تاریخ 5 مارس 2021 منتشر شده است و محصول مشترک کشور های فرانسه، انگلیس، آلمان و آمریکا می باشد.

انیمیشن Raya and the last Dragon

انیمیشن رایا و آخرین اژدها از دیگر انیمیشن های جذاب و تماشایی سال 2021 می باشد که استودیوی انیمیشن والت دیزنی، شرکت تولید کننده این انیمیشن بوده است. کارتون رایا و آخرین اژدها، اولین محصولی است که حماسه ای فانتزی را در قلمرو جادویی کوماندرا به تصویر کشیده است. معمولا در فرهنگ جنوب شرقی آسیا، اژدها شخصیت محبوبی دارد که در این انیمیشن به زیبایی به تصویر کشیده شده است. این انیمیشن درباره سرزمینی است که توسط یک اژدها خلق شده و شامل 5 قبیله می باشد که در آن زندگی می کنند.

در این فیلم مهیج خواهید دید که این سرزمین مورد حمله افراد شرور و تبهکار قرار می گیرد و رایا تمام تلاش خود را  می کند که سرزمین و مردمانش را با پیدا کردن اژدهای باقی مانده از دست افراد شرور نجات دهد.

بهترین کارتون های مناسب دختران و پسران ایرانی

انیمیشن Spy Kids

انیمیشن بچه های جاسوس محصول کشور آمریکا می باشد که در سال 2018 منتشر شده است. این انیمیشن هیجان انگیز و در عین حال کمدی درباره برادر و خواهری است که در یک آکادمی به نام بچه های جاسوس مدرسه عضو می شوند. در ادامه این فیلم خواهید دید که یک سازمان ضد جاسوسی جدید که امنیت جهان را تهدید می کند برای این دو خواهر و برادر ماجراجویی هایی را به همراه می آورد. کارتون بچه های جاسوس دوبله و برای دختران و پسران بسیار زیبا و هیجان انگیز است.

این انیمیشن به صورت سریال در فصل های جدید عرضه می شود و ماجراجویی های جدیدی را به نمایش می گذارد.

انیمیشن باب اسفنجی (اسفنج در حال فرار)

انیمیشن زیبا و جذاب باب اسفنجی که علاوه بر محبوبیت که در جهان دارد، طرفداران زیادی را هم داراست. این انیمیشن محبوب و دوست داشتنی، در اوایل سال 2020 منتشر شد. شرکت تولید کننده این کارتون، پارامونت انیمیشن نام دارد. این انیمیشن محصول کشور آمریکا به کارگردانی تیم هیل می باشد. داستان این فیلم دیدنی درباره ماجراجویی های باب اسفنجی شلوار مکعبی می باشد که به کمک دوست خود پاتریک صحنه های منحصر به فردی را خلق کرده است. در این داستان باب اسفنجی و پاتریک به ماموریتی برای نجات گری (حلزون باب اسفنجی) می روند که توسط افراد پوزایدون دزدیده شده است.

انیمیشن Rumble

یکی دیگر از بهترین کارتون هایی که در تاریخ 14 مه 2021 اکران شده است، رامبل نام دارد. این انیمیشن محصول شرکت پارامونت انیمیشن به کارگردانی همیش گریو است. انیمیشن رامبل محصول مشترک کشور های استرالیا و آمریکا می باشد که در ژانر کمدی و انیمیشن عرضه شده است. این کارتون بر اساس رمان گرافیکی هیولای روی تپه، اثر رابل هارل، ساخته شده است.

این انیمیشن درباره دنیایی است که کشتی هیولا ها به عنوان یک ورزش جهانی به حساب می آید و هیولا ها قهرمانان این ورزش هستند. در این انیمیشن شخصیت دیگری نیز وجود دارد به نام وینی که تلاش می کند مربی آموزش یک هیولای دوست داشتنی شود و آن را به یک قهرمان تبدیل نمایند؛ اما هیولای داستان بی تجربه است و با کار های خود این فیلم را دیدنی و جذاب می کند.

انیمیشن Vivo

یکی از محبوب ترین و بهترین انیمیشن هایی که در تاریخ 4 ژوئن 2021 منتشر شد، انیمیشن ویوو است. شرکت تولید کننده این کارتون، شرکت سونی پیکچرز انیمیشن می باشد. داستان این انیمیشن درباره یک کینکاجوی دوست داشتنی به نام ویوو است که روز های زندگی خود را در کنار فردی به اسم آندرس، با پخش موسیقی در میان مردم می گذراند. آندرس فردی میان سال است که در گذشته عاشق زنی به نام مارتا ساندوال می شود؛ اما نمی تواند احساس خود را به او بگوید.

در این میان مارتا برای آندرس، دعوت نامه ای برای کنسرت خداحافظی خود ارسال می کند؛ اما آندرس هیچگاه نمی تواند به این کنسرت برود. در این فیلم ماجراجویی های ویوو را خواهید دید که بسیار مهیج و جذاب است.

انیمیشن Little Charmers

انیمیشن دختران افسونگر به کارگردانی جیسون گروه می باشد که در سال 2015 ساخته و منتشر شده است. این انیمیشن زیبا و جذاب که محبوبیت زیادی در بین دختر بچه ها دارد، جایگزینی مناسب برای انیمیشن توت فرنگی به حساب می آید. این انیمیشن موزیکال محصول کشور آمریکا است و در ژانر های انیمیشن و ماجراجویی ارائه شده است. تماشای انیمیشن دختران افسونگر برای تمامی رده های سنی دختران و پسران مناسب است. این انیمیشن جذاب و تماشایی درباره مراسم شادی دختر بچه ها می باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس