کد خبر 1273832
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
قتل

پرونده ساقی مشروبات الکلی که در جریان درگیری با مشتری‌اش به قتل رسیده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد. پس از قتل، راز دو زنه بودن مقتول فاش شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۷ و پس از درگیری مرگباری در یک پارک در اسلامشهر آغاز شد.

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، مقتول، مرد ۳۵ ساله‌ای به نام فرید است که با ضربه‌های چاقو از پا درآمده بود.

شاهدان ماجرا مرد ۳۰ ساله‌ای به نام محمود را به عنوان عامل جنایت معرفی کردند که متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

با تکمیل تحقیقات در دادسرا مشخص شد، مقتول دو همسر داشته که آنها شناسایی شده و با صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران، همسر اول مقتول گفت: «من و فرید سال‌ها بود ازدواج کرده و صاحب فرزند نمی‌شدیم. بعد از قتل او متوجه شدم، شوهرم زنی را صیغه کرده و از او صاحب فرزندی است.»

در ادامه همسر صیغه‌ای فرید از طرف فرزند صغیرش درخواست قصاص قاتل را مطرح کرد.

سپس محمود در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت: «فرید ساقی مشروب بود و سر قیمت با او درگیر شدم، اما او دست‌بردار نبود و مدام به من حمله می‌کرد. سرانجام هم این درگیری‌ها با قتل پایان گرفت.»

در ادامه جلسه دادگاه تجدید شد و متهم برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت. متهم در این جلسه در دفاع از خود گفت: «فرید مشروب می‌فروخت و بر سر قیمت با هم به مشکل برخوردیم. او ابتدا قیمت آن را ۵۰ هزار تومان اعلام کرد، اما وقتی برای خرید سراغش رفتم، ۳۰ هزار تومان گران کرد. همین باعث درگیری ابتدایی ما شد. این درگیری چند بار دیگر ادامه پیدا کرد تا این‌که شب حادثه در پارک او را دیدم و با هم درگیر شدیم. او با چاقو ضربه‌ای به سرم زد که زخمی شدم. دوستانم مرا به بیمارستان بردند. وقتی پانسمان کرده و مرخص شدم، او دوباره به من حمله کرد و این بار برای دفاع از خودم او را زدم. البته ناخواسته چاقو به سینه او برخورد کرد و قصد کشتنش را نداشتم.»

در ادامه چهار متهمی که در درگیری شرکت داشتند، به دفاع از خود پرداخته و مدعی شدند برای میانجیگری وارد دعوا شده بودند.»

پس از آخرین دفاع متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.»

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 3
    ادم مشروب خوارومشروب فروش حقشونه مثه سگ بمیرند مشروب عقلشون را زایل و اسخوانهاشون هم نجس است..هرکی بگیرند چه فروشنده وچه مست 100ضربه شلاق بزنیدکه عقلشون بیادسرجاش^^

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس