فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا سردار احمد ذوالقدر

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: بعد از انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای ذی‌ربط و دستور تسریع در این کار در ۴ هفته گذشته ۲۸ مرکز واکسیناسیون در استان تهران اضافه شد.

به گزارش مشرق، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) ظهر امروز در هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره حامی مستضعفین عالم بوده است و این اقدام در طلیعه هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهدا و ایثارگران دفاع مقدس انجام شده است.

وی گفت: امنیت فعلی کشورمان مرهون رشادت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است و مقاومت جبهه مقاومت نیز برگرفته از جبهه دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: با تمام توان برای مقابله با کرونا در صحنه هستیم

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) با اشاره به همت سپاه در لبیک به ندای مقاوم معظم رهبری در اجرای همایش‌های کمک مومنانه به انجام واکسیناسیون بیماری کرونا در نقاط مختلف استان تهران افزود: امروز تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده توسط سپاه از یک میلیون بسته معیشتی عبور کرده و این بسته‌ها در تمام شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود تا خیرین بیشتری را با این طرح همراه کنند.

وی به توزیع بسته‌های لوازم التحریر در آستانه ورود به سال تحصیلی با همکاری آموزش و پرورش و خود دانش آموزان اشاره و ادامه داد: نام طرح دوره قبل همکلاسی سلام بود که در این طرح‌ها نیازمندی‌ها احصا شد و امروز بسته‌های کمک تحصیلی تقدیم دانش آموزان نیازمند در تمام شهرستان‌های استان تهران می‌شود تا تبدیل به نهضت بزرگ کمک‌رسانی به دانش آموزان و حتی دانشجویان شود.

ذوالقدر ادامه داد: در زمینه کمک مومنانه علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اختتامیه تعداد ۵۱۳ پروژه عمرانی شامل مرمت، بازسازی و ساخت مسجد و خانه و آبرسانی و لوله گذاری انجام شده را جشن گرفتیم و این افتخاری برای سپاه بود.

وی با اشاره به این مهم که مسئله اول امروز کشور ما واکسیناسیون است، گفت: بعد از انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای ذی‌ربط و دستور تسریع در این کار در ۴ هفته گذشته ۲۸ مرکز واکسیناسیون در استان تهران اضافه شد و در بسیاری از شهرستان‌های ما واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال شروع شده و نوبت دهی در مراکز بسیار سهل شده است.

وی افزود: نوید می‌دهیم اگر واکسن به تعداد کافی برسد استان ما از اولین استان‌هایی است که این طرح را به اتمام برساند و خوشبختانه در بیش از ۵ نقطه از مراکز ما اتباع مجاز هم واکسن دریافت می‌کنند و این جزو آرزوهای ما بود که این افراد نیز واکسینه شوند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ادامه داد: در حوزه سلامت ۷۰ کارخانه تولید ماسک در استان تهران تاسیس شد و از پایگاه مقاومت تا خود سپاه استان تهران این کار انجام می‌شود و پروژه‌های عمرانی با گروه جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی بدون اینکه اعتبارات آن امضا شود در ۱۴ نقطه تهران آغاز شده است.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در توزیع سبدهای معیشتی کسانی هستند که در روند واکسیناسیون و یا در مراکز مختلف شناسایی شده‌اند و نیازمند هستند. برخی شهرستان‌ها دارای بانک اطلاعاتی قوی در حوزه‌های سلامت و معیشت و اشتغالزایی هستند و در فرصتی مناسب همایش کارآفرینان برگزار می‌شود تا این فرصت های شغلی معرفی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 1
    ایران فقط پایتخت نیست آقایان!!!! اصفهان با این همه جمعیت فقط 10 تا مرکز داره!!! باقی شهرها هم وضعیتشون بهتر از اصفهان نیست
    • عباس IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      1 0
      این صحبت ها دیگه کلیشه ای شده، اینقدر این حرفارو زدن که الان یه جاهایی تو تهران هستند که هیچ جای دنیا نیست، باورت نمیشه که اینجا پایتخته، انگار قعر دنیاست.از بس به اصفهان و امثالهم رسیدن، تهران شده جهنم ، فقط اسمش پایتخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس