معترضان در یونان پرچم‌های آمریکا و ناتو را آتش زدند+فیلم

در حالی که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی نشست سالانه خود را در یونان برگزار می‌کند، معترضان به این نشست امروز در مقابل سفارت آمریکا در آتن تجمع کردند و پرچم‌های آمریکا و ناتو را آتش زدند.

به گزارش مشرق، تظاهرات‌کنندگان روز شنبه در مقابل سفارت آمریکا در آتن پایتخت یونان تجمع کردند و پرچم‌های آمریکا و ناتو را آتش زدند.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، ویدئوهایی که ظاهراً در محل فیلمبرداری شده‌، پرچم‌ها را در آتش نشان می‌دهند و همزمان گروهی از مردم بنرهایی در دست دارند و عضویت یونان در اتحادیه اروپا و ناتو را محکوم می‌کنند.

این تجمع در حالی صورت می‌گیرد که سران نظامی ناتو در آتن نشست دارند و درباره عملیات‌ها، ماموریت‌ها و فعالیت‌ها، بازدارندگی و وضعیت دفاعی ناتو بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

کنفرانس ناتو از ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر (۲۶ تا ۲۸ شهریور) برنامه‌ریزی شده و بیش از ۳۰ فرمانده نظامی ناتو در آن حضور دارند.

به نوشته اسپوتنیک، یونان از فوریه ۱۹۵۲ به عضویت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی درآمد؛ امسال هم ۴۰ سال از عمر خود را در اتحادیه اروپا می‌گذراند و در سال ۱۹۸۱ به اتحادیه اروپا پیوست. با این حال، نظرات درباره عضویت یونان در این اتحادیه متفاوت است و منتقدان به این نکته اشاره می‌کنند که چگونه کمیسیون اروپا هنگام پیوستن یونان به اتحادیه، به ضعف پایه صنعتی اقتصاد این کشور اشاره کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس