کد خبر 1273430
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
واکسیناسیون

سرپرست اورژانس کشور از فعالیت ۱۸ مرکز واکسیناسیون سازمان اورژانس در تهران خبر داد و گفت:این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب فعالیت می کنند.

به گزارش مشرق،  پیمان صابریان سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه سرعت واکسیناسیون بسیار خوب شده است گفت:‌همکاران در پایگاه‌های واکسیناسیون حضور دارند تا اگر اتفاقی برای افراد در حین واکسیناسیون افتاد خدمات لازم را سریع ارائه کنند. 

وی از فعالیت ۱۸ پایگاه واکسیناسیون اورژانس در تهران خبر داد و گفت:‌ساعت کار این مراکز از ۸ صبح تا ۹ شب است که در صورت نیاز می‌توانیم فعالیت این مراکز را شبانه‌روزی کنیم.

 سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه ۱۰ نقطه در تهران برای ایجاد پایگاه واکسیناسیون جانمایی شده است، گفت‌: در کل کشور نیز تمهیدات لازم صورت گرفته و ما می‌توانیم در نقاط کور پایگاه واکسیناسیون ایجاد کنیم.

صابریان با اشاره به تمهیدات لازمی که افراد برای واکسیناسیون باید در نظر داشته باشند خاطرنشان کرد: افراد نباید به صورت ناشتا به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن مراجعه کنند و باید صبحانه یا مواد غذایی سبک را میل کنند.همچنین پس از واکسیناسیون مدت کوتاهی در مراکز بمانند و در ادامه از فعالیت سنگین بدنی خودداری کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس