کد خبر 1273347
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
پیشنهاد باشگاه استقلال به نکونام/ جواد جانشین فرهاد می‌شود؟

با اظهارات مدیران باشگاه استقلال بعد از شکست این تیم مقابل الهلال عربستان، به نظر می‌رسد جدایی فرهاد مجیدی از این تیم قطعی است. نزدیکترین گزینه به نیمکت استقلال در حال حاضر جواد نکونام است.

به گزارش مشرق، پس از شکست استقلال مقابل الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، عملاً فصل برای آبی پوشان در ناکامی در سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) به پایان رسید تا آنها که در نقل و انتقالات هم به زعم کارشناسان عملکرد فوق‌العاده ای نداشتند، برای لیگ بیست و یکم آماده شوند.

در حالی که به نظر می‌رسید این تیم بدون دغدغه نیمکت کارش را برای لیگ بیست و یکم آغاز خواهد کرد، مصاحبه اصغر ملکیان رییس هیات مدیره زنگ خطری را برای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به صدا در آورد تا او خیلی هم از آینده کاری‌اش مطمئن نباشد.

پس از ملکیان، گفتگوی جنجالی احمد مددی در یک برنامه زنده تلویزیونی بد که ادامه کار فرهاد مجیدی در استقلال را منوط به نظر هیات مدیره دانست. مدیران استقلال معتقدند از دست رفتن ۳ جام در یک فصل نتیجه مطلوبی به حساب نمی‌آید و بر همین اساس ادامه کار با فرهاد مجیدی را با منوط به موافقت هیات مدیره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

انتظار برد از استقلال عجیب بود

احتمال اینکه این جلسه هیات مدیره که گفته می‌شود در آن تصمیمات مهمی گرفته می‌شود امروز یا فردا برگزار شود زیاد است و یکی از تصمیمات مهم آن به نیمکت داغی باز می‌گردد که فعلاً در اختیار مجیدی است.

اصغر ملکیان مرد همه‌کاره این روزهای استقلال در روزهای اخیر شخصاً با جواد نکونام تماس گرفته و پیشنهاد سرمربیگری این تیم را به وی ارائه داده است که این پیشنهاد ابتدا با موافقت نکونام همراه نبوده است.

کاپیتان سابق استقلال که حالا از او باید به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربیگری در این تیم یاد کرد، تمایلی به جانشینی مجیدی در این تیم نداشته و پاسخ مثبتی هم به پیشنهاد اولیه نداده است. اما به هر حال این امکان وجود دارد در صورت رای منفی هیات مدیره به ادامه کار مجیدی، معادله فوق بر هم خورده و نکونام راضی به حضور روی نیمکت استقلال شود.

استقلال ظرفیت و پتانسیل تغییرات را در این روزها دارد و ممکن است اخبار داغ و غیر قابل پیش بینی از این تیم به گوش برسد، اخباری که باعث تعجب و شگفتی هوادارانش شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سجاد IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    23 5
    اونیایی که باید برن مدیرای نالایق هستن. مدیرایی که تا وقتی تو استقلال باشن حتی گواردیولا هم نمیتونه تو این تیم نتیجه بگیره.
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      3 0
      بابا به یکی اعتماد کنید و دستشم باز بذارید و انقدم دخالت نکنید که کی باشه و من از کی خوشم نمیاد، شان یه مدیر اینه که با بازیکن تیم دهن به دهن بشه؟ نکونامم اگه عاقل باشه با این شرایط نمیاد تو تیمتون، احترامها رو نگه دارید و از پیشکسوتای قدیمی و محبوب در کادر مدیریت و از پیشکسوتای جوانتر برای کنترل حواشی نیمکت کنار دست مربی استفاده کنید، تیم شما بزرگتر میخواد که حرفشو بخونن و پل ارتباطی باشه بین بازیکنان و مربی و در قسمت مدیریت بین کادر فنی و مدیر عامل و هیچوقت نباید افراد در این جایگاهها با هم دهن به دهن بشن
  • ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    5 5
    آقای مجیدی چوب خدا صدا نداره. کاری ندارم که فکری مربی خوبی بود یا نه. ولی کار شما زشت بود.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      0 0
      لنگیا ... شدن مددی رفت شاه موند
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    3 2
    شگفتی نداره.کمر بستن به نابودی استقلال.حرف امروز و دیروز هم نیست.چند ساله.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    12 16
    نکونام جایی در استقلال نخواهد داشت
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    3 5
    مربی ایرانی دور باطل
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      2 3
      مربی ایرانی فقط و فقط شاه فرهاد
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 2
    وزارت ورزش باید تکلیف استقلال را مشخص کند. مجیدی و هیئت مدیره نمی تونن با هم کار کنند ، یکیشون باید عوض بشه
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    نیمکت استقلال مثل دارالحکومه عراق شده. ابن زیاد سر امام حسین علیه‌السلام گذاشت اون جلو مختار آمد سر این زیاد گذاشت جلوش مصعب آمد سر مختار گذاشت اون جلو مروان حکم آمد سر مصعب گذاشت او جلو و این نیز ادامه دارد
  • جواد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    4 2
    خاک بر سر هئیت مدیره
  • سید مجتبی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    2 6
    خدا کنه هر چه زودتر بسات مافیا از استقلال جمع بشه یه روز خوش ببینیم #جواد_با_تعصب
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    6 5
    بیشرفا مجیدی رو نندازید بیرون مجیدی نباشه کی پشت استقلال وای میسه
    • قاصدک IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      1 1
      فقط خدا استقلال جز باختن و سرافکندگی چیزی بلد نیست باید معجزه ای صورت بگیره تا این مجموعه مریض سروسامان بگیره خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    از اول هم مشخص بود نکونام میاد چون منطقی نبود که چند بازیکن از فولادی بیان استقلال با فروختن قائدی توسط مجیدی برای دلالی بیشتر مسجل شد
  • مهرداد IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    8 7
    آنهایی ک باید بروند ملکیان و مددی هستند نه مجیدی
  • علی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    6 1
    نکونام خودتو خراب نکن وبازیچه مددی وملکیان تشو
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    3 0
    به عنوان کسی که از دوران کودکی با عشق استقلال بزرگ شدم دیگه از این وضع خسته شدم.. در بدترین وضع ممکن هستیم و کسی به داد استقلال نمی‌رسه.. خدایا خودت به فریادمون برس..
  • Bndboy IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    2 5
    ارتش فحاش از خجالت نکونام در میان
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    این فصل که از دست رفت با این بازیکنان حالا چرا مدیران و مددی نمیرن که حداقل یه فصل بدون درگیری و اعصاب خوردی باشه .
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    3 1
    در اخراج و برگشتن فعلاً مجیدی رکورد زده. فرهاد رفت و برگشت ، بدون جام رفتش
  • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    2 2
    می خواهندمجیدی برکنارکنندبهانه باخت شماعرضه تمدیدقراردادچندتابازیکن نداشتیداول شما بایدبرید
  • jenova IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    5 0
    والا اگر شما هوادر هستید باید بدونید مشکل از کجاست همین مجیدی بود هزینه تیم و بازیکنان رو داد اسپانسر کجا بود هئیت مدیره کجا بود حتی پول پزشک رو ندادن همین مجیدی داد حتی پول اردو امارات رو داد یکی از کارهای مدیرعامل و هئیت مدیره رو یکی از دوستان لطفا بگه پس مطمئنا معلومه مشکل مربی نیست نکونامم بیاد سابقشو نابود میکنه چطور پرسپولیس مدیرعامل نداره ولی حاشیه هم نداره ۵سال قهرمان شد چندتا بازیکن ازش جدا شد ولی استقلال هرساله اسکلتش عوض میشه
  • کوروش IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    6 5
    متاسفانه همه نقشه های مافیای لنگ خط به خط با موفقیت اجرا میشه و الان نشسته اند و دارند نتیجه کارهاشونو میبینن و لذت میبرند. آخرین پرده از این سناریوی 5 ساله به جون هم انداختم هوادارهای استقلاله که متاسفانه پیشکسوتهایی مثل فکری و مظلومی و حتی خود مجیدی به بهترین شکل به ضرر استقلال و به نفع این مافیای کثیف عمل می کنند و آتش این اختلافات را بیشتر میکنند. به نظر باشگاه پیشکسوت نداشته باشه بهتره تا پیشکسوت سهم خواهی که حاضره بخاطر منافع شخصی از روی جسد باشگاه رد بشه! و پیام آخر برای دوستان لنگی، خیلی خوشحال نباشید این روزا برای شما هم خواهد بود.
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      2 0
      دو ساله که دلسوزانه و مشفقانه به شما میگن اگه میخواین به اقتدار و افتخار گذشته برگردین اولین قدم اینه که دست از بهانه تراشی و دشمن سازی و تهمت مهندسی رقابتها بردارین ، گوشتان بدهکار نبود این جاده خاکی را آمدین تا به اینحا رسیدین که پرچم سفید هوا بدین و ... قصد ما کمک به رقیب دیرینه ایست که قدرتمان را در رقابت با او بدست آورده ایم، واقعیتها را بپذیرید و یکدل و آرام در پی رفع مشکلات واقعی باشین، جمله آخرتان هم آموزنده بود.
    • 5 IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      2 2
      مغالطه نکن کیسه کش. برید تیم اف سی بالیوودیتون رو جمع کنید بابا. خجالت بکشین. سه ساله این یارو هنرپیشه هندیه میاد زیراب مربیا رو تو نیم فصل میزنه؛ آخرشم قهر میکنه و میره. این بازی که شما کیسه کشا راه انداختین، یه چرخه باطله.
    • حسین مامطیر ۲۴ IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      3 2
      چرا همه چیز به پرسپولیس کبیر ربط میدی. داخل کیسه درگیری شده بین پیسکسوتان کیسه ، مربیان و هیئت مدیره شکراب شده .حداقل منطقی فکر کن.
  • سامان IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    2 0
    دوستان عزیز اشتباه نکنید، مشکل مجیدی یا نکونام یا فکری یا مظلومی نیست. صد البته که متاسفانه پیشکسوت ما به جای در اولویت قرار دادن منافع استقلال منافع شخصی را مد نظر قرار می دهد و اگر سمتی در استقلال نداشته باشد دوست ندارد آب خوش از گلوی تیم پایین برود و همه استقلال را برای خودشان می خواهند نه برای خود استقلال. ولی شک نکنید حتی اگر نکونام یا هرکس دیگری مربی استقلال شود سال بعد همین موقع همین مافیای لنگی مشغول آوردن جایگزین برای نکونام و بهم ربختن جو تیم هستند. کاری که تو این 5 سال انجام داده اند و متاسفانه پیشکسوت های ما هم خوب بازی خورده اند. تا موقعی که این مافیا در ورزش ما وجود دارد همین بساط است.
  • همایون IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    نکونام اگه بیای با شاه فرهاد و ارتش فحا‌‌شش روبرو میشی.خود دانی.مل راضی هستیم نیا تا شاه فرهاد تیم رو اداره کنه
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    بابا به یکی اعتماد کنید و دستشم باز بذارید و انقدم دخالت نکنید که کی باشه و من از کی خوشم نمیاد، شان یه مدیر اینه که با بازیکن تیم دهن به دهن بشه؟ نکونامم اگه عاقل باشه با این شرایط نمیاد تو تیمتون، احترامها رو نگه دارید و از پیشکسوتای قدیمی و محبوب در کادر مدیریت و از پیشکسوتای جوانتر برای کنترل حواشی نیمکت کنار دست مربی استفاده کنید، تیم شما بزرگتر میخواد که حرفشو بخونن و پل ارتباطی باشه بین بازیکنان و مربی و در قسمت مدیریت بین کادر فنی و مدیر عامل و هیچوقت نباید افراد در این جایگاهها با هم دهن به دهن بشن
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 1
    فقط فرهاد
  • حق گو IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    1 0
    یه بار برای همیشه فرهاد بره بهتره
  • حسین IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    بابا اصلا تیم نگرفتن نکنام همه و همه از قبل برنامه چینی برای بر کناری شاه فرهاد بوده ما رو فیلم نکنید شما قصد تخریب استقلال دارید دشمنید نه دوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس