کد خبر 1273035
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
عکس/ افتتاح بیمارستان حاد تنفسی ۱۱۰ تختخوابی

معاون وزیر راه از تحویل ۴ بیمارستان به وزارت بهداشت با توجه به پاندمی کرونا خبر داد و گفت:در صورت تخصیص کامل آمادگی تکمیل و تحویل ۳ پروژه ورزشگاهی در نیمه دوم سال وجود دارد.

به گزارش مشرق، علی نبیان، معاون وزیر راه اظهار کرد: از آنجایی که مقابله با شیوع کرونا از اولویت‌های اساسی کشور است، بخش مهمی از توان فنی – مهندسی سازمان مجری نیز روی تکمیل پروژه‌های بیمارستانی متمرکز شد تا جاییکه موفق شدیم چهار پروژه بیمارستانی با مجموع ظرفیت ۸۳۷ تخت را به وزارت بهداشت تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید:

اولین‌ بناهایی که در تهران ساخته شده‌اند+ عکس

وی با بیان این‌که این بیمارستان‌ها شامل بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی جهرم، بیمارستان ۲۷۳ تختخوابی تربت‌حیدریه، بیمارستان ۱۵۲ تختخوابی گچساران و بیمارستان ۹۹ تختخوابی مهدیشهر هستند،‌ادامه داد:  از آغاز شیوع کرونا در کشور تاکنون سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ۱۴ پروژه بیمارستانی با ۲۵۷۹ تخت را تحویل نظام سلامت کشور داده است.

وی با بیان این‌که در صورت با تخصیص اعتبار بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین نیز به وزارت بهداشت تحویل می‌شود،‌افزود: آمادگی تکمیل سه پروژه ورزشگاهی خرم‌آباد، بناب و بروجرد در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به شرط تخصیص کامل اعتبار  را داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهمن GB ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    شما آرزوی ندارید خانه بسازید رفتین سراب بیمارستان بجایی فوزری برید کار خودتان را انجام بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس