علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف کنسرت مشترک برگزار می‌کنند

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی و عالیم قاسم‌اف خواننده شناخته شده کشور آذربایجان هشتم مهر ماه کنسرت مشترکی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی شامگاه پنجشنبه بیست و پنجم شهریور ماه از برگزاری یک کنسرت مشترک با عالیم قاسم اف در شهر قونیه خبر داد.

این خواننده در یادداشتی که طی تازه‌ترین پست صفحه شخصی‌اش منتشر شده، نوشته است:

با مهر به اطلاع می‌رساند کنسرت مشترک اینجانب و استاد عالیم قاسم اف خواننده نامدار آذربایجان در تاریخ پنجشنبه هشتم مهر ماه ۱۴۰۰ در هجدهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی عرفانی در شهر قونیه برگزار خواهد شد.

این کنسرت با همراهی هنرمندان گرانقدر از کشورهای ایران و آذربایجان و همزمان با سالگرد میلاد حضرت مولانا برگزار می‌شود.

علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف کنسرت مشترک برگزار می‌کنند

عالیم قاسم اف خواننده موسیقی کشور آذربایجان و علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی اواخر سال گذشته به آهنگسازی حسام ناصری و ماهان میرعرب یک تک آهنگ مشترکی را منتشر کردند.

حاصل همکاری آنها آهنگی به ۲ زبان آذری و فارسی بود که در تولید این آهنگ جمعی از نوازندگان سرشناس ایرانی و خارجی همکاری کرده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • alizade IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 1
    درود بر شما با این نوع اخبار.امیدوارم روزی برسه اخبار شما سرشار از نشات و شادی و به دور از بوی تنش-اختلاف - خون وخونریزی باشهخیلی قدردانم از بابت اخبار حیوانات و طبیعت.لطفا این نوع اخبار را زیاد کنید من دکتری حقوق دارم بیشتر به خاطر اخبار حیوانات هر روز به سایت شما سر میزنم
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      رشته حقوق حیوانات؟ حقوق آدم خونده باشی که سیل اخبار بد داغونت می کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس