کد خبر 1272857
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۸
اولین تیزر از سریال جاسوسی «سرجوخه» منتشر شد

سریال جدید کارگردان «خانه امن» قرار است به‌زودی از شبکه سه سیما پخش شود که اولین تیزر از این سریال جاسوسی با نام «سرجوخه» منتشر شد.

به گزارش مشرق، سریال درام جاسوسی_اجتماعی «سرجوخه» محصول جدید مرکز سیمافیلم که از پاییز سال گذشته کلید خورده، این روزها با دو گروه به صورت همزمان در داخل و خارج کشور فیلمبرداری می‌شود و اخیرا خبر رسید آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی به این پروژه پیوسته است.

پیش از این نیز حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش «غلامرضا» و سامان صفاری در نقش «کیان» معرفی شده‌اند و دیگر کاراکترهای سریال نیز تا زمان پخش به مرور معرفی خواهند شد.

دانلود

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.
«سرجوخه» یک درام امنیتی_ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود.

گفتنی است، این سریال، سریال جدید کارگردان «خانه امن»است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    امیدوارم کمتر کش داشته باشه.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 3
    خخخخ. چه اصراریه فیلم جاسوسی بسازید؟! خب برید همون پدر سالار و این چیزا بسازید که بلدید!
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 1
    همون سریال خانه امن هم که ساختن صحنه های بی حیایی توش چه مناسبتی با همچنین سریالی برای وزارت اطلاعات داره؟! این هم که از تیزرش نگاه کنی.... اون صحنه اش که اینها که عقد بودند(یا قبل عقد) با هم رفته بودند بیرون و یکطوری فیلم برداری کرده بودند و ساخته بودند انگار نمیدونم فیلم ترکیه ای یا جای دیگه بود....
    • ز IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      4 0
      شما اصلا معلوم هست چی میگی؟ الان با بررسی یه تیزر دو دقیقه ای فهمیدی سریال به قول خودت بی حیایی؟ نبین خب فیلم را،کلاهت رو از رو چشمات یکم بده بالاتر که واقعیت جامعه رو ببینی نه فقط افکار خودت رو
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      0 0
      افراطی
  • A IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 4
    سریال خانه امن زیاد جالب نبود. بیشتر به سریال عاشقانه میخورد تا جاسوسی. کارگردانش خانه امن و ترور خاموش و... رو ساخته که هیچکدوم خوب نبودن واقعا. خیلی سریالاشو کش میده
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    اه از وقتی مدیران شبکه سه عوض شدند جوان تبدیل شده به شبکه سیاسی امنیتی شبکه جوان معنیش این نیست که مدیراش یا پلیس سریالاش جوون باشند بلکه باید به مشکلات جوونها بپردازند نه مشکلات ومسائل روز منطقه باید باید مسائل روز جوانان را مدنظر قرار بدن نه مسائل روز منطقه را اینا جاش تو شبکه یک هست نه سه شبکه سه زمانی شبکه جوان بود که سریالهایی مثل خط قرمز را پخش میکرد که واقعا درمورد مسائل جوونها بود نه اینا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس