کد خبر 1272804
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
سفر رئیس جمهوری، منشأ خیر برای کارگران معدن طبس شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: پیرو سفر رئیس جمهور به استان و حضور در جمع کارگران معدن طبس، پس از شنیدن گلایه‌ها و مشکلات آنان، دستور پیگیری موضوعات را صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی در این خصوص گفت: پس از سفر رئیس جمهوری، به دستور وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی، تیمی متشکل از معاون روابط کار، مدیر کل بازرسی کار، مدیر کل روابط کار و جبران خدمت و مدیر کل نام نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی برای پیگیری دستور رئیس جمهوری به شهرستان طبس اعزام شدند.

ببینید:

فیلم/ پیگیری دستورات رئیس‌جمهور در بازدید از معادن طبس

وی افزود: در این سفر از محل اقامت و زندگی کارگران در کارگاه بازدید به عمل آمد و در کوتاه‌ترین فاصله امکانات مورد نیاز کارگران به آنان تحویل شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: در حاشیه این بازدیدها، معاون روابط کار با حضور در معدن زغال سنگ معدنجو، ضایعه درگذشت مرحوم علی مرادی از کارکنان فقید این معدن را به مدیریت و همکاران وی در این مجموعه معدنی تسلیت گفت و بر بالا بردن ضریب ایمنی معادن زغال سنگ و رعایت کامل ضوابط ایمنی به منظور کاهش حوادث احتمالی و پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار در میان کارگران تاکید کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در ادامه سفر معاون روابط کار به شهرستان طبس جلسه جمع بندی و رفع مشکلات حوزه کارگری و پیمانکاری معادن زغال سنگ، در سالن اجتماعات معدن پروده طبس برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

پیام ضرب‌الاجل رئیسی به پیمانکار در جمع معدن‌کاران +فیلم

وی افزود: در این جلسه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات رفاهی، بیمه‌ای و بهداشتی کارگران، ارائه و جهت اجرا ابلاغ شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی این سفر را منشأ خیر برای کارگران استان به ویژه کارگران معادن دانست و اقداماتی از این دست را در راستای افزایش روحیه و امید و انگیزه کارگران مؤثر ارزیابی کرد که موجب تقویت سرمایه‌های اجتماعی در میان اقشار مختلف جامعه خواهد شد.

اشرفی بیان کرد: امکانات رفاهی شامل تختخواب، پتو و ملحفه در اختیار کارگران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۳ واحد از ساختمان‌هایی که قابل استفاده نبوده تخریب شد و کار مرمت و بازسازی واحدهای کارگری بلافاصله شروع و نظارت در این زمینه انجام می‌شود.

وی گفت: در زمینه تفاوت میزان حقوق و مزایای دریافتی و محاسبه ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور با نظارت تأمین اجتماعی استان در حال انجام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پیگیری احداث پایگاه امداد و نجات در منطقه پروده از طریق وزارت صمت نیز در دست اقدام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 0
    تا نباشد چوب تر فرمان نبرد...... این نحوه برخورد باید تو خیلی از ادارات ساری و جاری بشه تا زور بالا سرمون نباشه درست نمیشیم..
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 0
    نور به قبر پدرتون بباره جناب رییسی
  • رضا IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 0
    اره واقعا خدا خیرش بده
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 0
    تا نباشد چوب تر.
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    نمی‌دونم هرچی فکر میکنم مگه میشه
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 0
    زنده باد رئیسی
  • زهرا IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 0
    توی این همه سال فقط معدن رو بردن و خوردن هیچ کاری نکردن ؟.خدا ازشون نگذره .واقعا جای تاسفه
  • سينا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 0
    تا اینجا که واقعا دم آقای رئیسی گرم.
  • ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    سری هم به کارخانه کاشی بیستون بزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس