کد خبر 1272154
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

شاید این سوال شما هم باشد. وقتی قصد خرید یا تعویض کفپوش خود را داریم، سوال های زیادی به ذهنمان خطور می کنند و جستجو برای یافتن جواب مناسب، گاهی بیشتر گیج و گمراهمان می کند. اطلاعات زیاد و متنوعی در اینترنت و فضای مجازی در مورد انواع کفپوش وجود دارد و این حجم از اطلاعات می تواند کمی ترسناک باشد. انتخاب بهترین گزینه از میان تعداد زیادی کفپوش سخت است و گاهی ما حتی نمی دانیم باید به دنبال چه فاکتور یا کفپوشی باشیم. برخلاف خریدهای رایج، احتمالا شخص آگاهی نیز در اطرافمان نیست تا تجربیات و دانشش را در اختیار ما بگذارد و این کمی مساله را سخت تر می کند.

مهمترین فاکتورها در خرید کفپوش کدامند؟

اما نگران هیچ چیز نباشید. ما به سادگی به شما می گوییم که در خرید کفپوش به چه فاکتورهایی توجه کنید. این لیست می تواند خیال شما را برای همیشه راحت کند.

1. کاربری کفپوش

اولین فاکتور مهم در خرید کفپوش، انتخاب کاربری مناسب است. توجه به این نکته مهم را فراموش نکنید. تصور کنید خانه ای را که یک کفپوش ورزشی در آن نصب شده است یا بیمارستانی که با موکت تایل اداری کفپوش شده است. تمامی این تصاویر و انتخاب ها اشتباه هستند. باید برای هر فضا کفپوش صحیح با کاربری تعریف شده خریداری و نصب شود. بدون این مرحله انتخاب شما اشتباه خواهد بود و شما مجبور خواهید شد خیلی زودتر از تصورتان آن کفپوش را تعویض و تعمیر کنید. مسلما هزینه مجدد به عنوان قیمت کفپوش گرانولی برای فضای ورزشیتان دلچسب نخواهد بود به ویژه اگر بدانید که از ابتدا می توانستید انتخاب بهتری داشته باشید. پس این مرحله را جدی بگیرید و تنها به دنبال کفپوش های مناسب با کاربری مورد نظرتان باشید.

2. قیمت کفپوش

مهمترین فاکتورها در خرید کفپوش کدامند؟

ناگفته پیداست که قیمت کفپوش انتخابی شما باید با بودجه و هزینه ای که در نظر دارید صرف کنید تناسب داشته باشد. قطعا تفاوت چشمگیری میان قیمت کفپوش بیمارستانی با قیمت کفپوش گرانولی خواهد بود. یا میان قیمت موکت خارجی و ایرانی نیز اختلاف زیادی است. پس بودجه خود را مشخص کنید و در محدوده رقم مورد نظر خود جستجو کنید. فراموش نکنید گران یا ارزان بودن هر کالا، امری نسبی است و متناسب با درآمد و سطح رفاه شما تعریف می شود پس وقتی برای خرید کفپوش مراجعه می کنید صرفا به گفتن "دنبال یک کفپوش ارزان می گردم" بسنده نکنید و سطح بودجه خود را حدودی مطرح کنید. باور کنید یا نه قیمت کفپوش بیمارستانی که برای شما ارزان به نظر می آید ممکن است در برخی پروژه ها و برای برخی سازمان ها، گران باشد.

3. کشور تولید کننده

با خودتان صادق باشید و یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید که آیا می خواهید کفپوش ایرانی بخرید یا خارجی؟ این انتخاب باعث می شود از جستجوهای زیاد بی نیاز شوید و بتوانید روی محصول مورد نظر خود تمرکز کنید. مثلا می توانید به جای ساعت ها گشتن در بازار موکت و قیمت گرفتن از انواع محصولات و کارها، مستقیم به نمایندگی سیزال مراجعه کنید و قیمت موکت خارجی مورد نظر خودتان را جویا شوید. با این کار تا حد چشمگیری در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کرده اید. مشخصا کشور سازنده یک کفپوش در قیمت تمام شده نهایی آن در بازار تاثیر خواهد داشت به عنوان مثال قیمت موکت خارجی با قیمت موکت ایرانی اختلاف آشکاری دارد یا قیمت کفپوش گرانولی چنانچه تولید ایران باشد محدوده قیمتی وسیعی خواهد داشت.

4. سلیقه و نظر شخصی خودتان

حتی اگر از حرفه ای ترین تیم طراحی داخلی هم استفاده کرده باشید، باز در نهایت در محیط و فضایی احساس آرامش و رضایت خواهید داشت که مطابق میل و نظر خودتان باشد. این موضوع در مورد کفپوش هم صادق است. حتی اگر گران ترین و لوکس ترین کفپوش موجود در بازار را هم خریداری کرده باشید، تا زمانی که آن را دوست نداشته باشید و مطابق سلیقه خودتان ندانید، به نظرتان عالی و بی نقص نخواهد بود. پس تعارف را کنار بگذارید و آن کفپوشی را که دوست دارید بخرید. نگران قضاوت ها و نظر دیگران نباشید، شما هستید که مسئولیت انتخاب کفپوش را بر عهده دارید و هزینه آن را پرداخت می کنید پس نظر شما در اولویت قرار دارد. در ضمن هر شرکت طراحی و هر مشاور فروش کفپوش به خوبی می تواند نظر شما را به گونه ای جلب کند که هم سلیقه شما مد نظر قرار داده شود و هم هارمونی فضا و زیبایی نهایی کار حفظ شود.

5. فروشگاه های معتبر

این فاکتور را اصلا از قلم نیاندازید. شاید محصولی را در فروشگاهی ببینید که با قیمت ارزانی ارائه می شود و نتوانید تفاوتی بین آن کالا و نمونه مشابه گران تر در فروشگاه دیگری پیدا کنید. اما باور کنید مسائل زیادی در مورد کفپوش هست که در ظاهر مشخص نیست و به کیفیت و مواد سازنده یک محصول بر می گردد. پس یک فروشگاه خوب و قابل اعتماد پیدا کنید و خرید خود را از آنجا انجام دهید.

مهمترین فاکتورها در خرید کفپوش کدامند؟

بی شک توصیه ما به شما خرید از فروشگاه کفپوشان خواهد بود اما این توصیه چندان هم بی دلیل نیست. کفپوشان یکی از خوشنام ترین فروشگاه های عرضه انواع کفپوش در ایران است که با بهترین برندهای ایرانی و خارجی همکاری دارد. همچنین می توانید کامل ترین کاتالوگ های کفپوش را از کفپوشان بخواهید. در کفپوشان تیم مشاوران تخصصی در خدمت شما هستند تا رایگان و نامحدود به شما مشاوره بدهند تا مطمئن شوید که بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را انتخاب خواهید کرد و همچنین در صورت نیاز و با هماهنگی قبلی، امکان بازدید از محل پروژه شما را نیز فراهم می کنند تا بدون هیچ دغدغه ای انتخاب و خرید کنید. همچنین خدمات فروش این فروشگاه تخصصی، به صورت آنلاین نیز انجام می شود که در این روزهای کرونایی شما را از بیرون رفتن و خرید کردن بی نیاز می کند. در صورت تمایل نمونه ها به آدرس شما ارسال می شود تا از نزدیک آن ها را لمس و احساس کنید. خدمات نصب در کفپوشان توسط یک تیم حرفه ای و تمیز نصب صورت می گیرد که می توانند سریع و در حداقل زمان ممکن پروژه شما را آماده و تحویل دهند. پس تماس با کفپوشان را فراموش نکنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس