شارژ تلفن

در این مطلب لیست ظرفیت باتری، سرعت شارژ و زمان شارژ شدن گوشی‌های پرطرفدار بازار ایران را مشاهده کنید.

به گزارش مشرق، در دنیایی که همه چیز بر پایه سرعت رخ می‌دهد و هیچ چیز لحظه‌ای متوقف نمی‌شود، گوشی‌های موبایل ساخته شده‌اند تا در هر لحظه و هر مکان در اختیار ما قرار داشته باشند و نیازهای ما را برای برقراری ارتباط با دیگران، اتصال به اینترنت، انجام کارهای شخصی یا حتی عکس گرفتن و بازی کردن رفع کنند.

اما اتمام شارژ باتری می‌تواند مانعی برای انجام این رسالت تلفن‌های همراه شود، به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده گوشی موبایل هر روز به دنبال افزایش حجم باتری آن‌ها هستند. اما افزایش حجم باتری به معنای افزایش زمان شارژ شدن گوشی است، به این ترتیب فناوری فست شارژ به گوشی‌های همراه اضافه شد تا در مدت زمان کوتاهی ظرفیت باتری به طور کامل پر شود.

اینکه در زمان نیاز به گوشی خود با پیام پایان شارژ باتری مواجه شوید و مجبور شوید تا یک ساعت گوشی را به شارژ بزنید تا تنها ۳۰ درصد آن شارژ شود یکی از بزرگ‌ترین عذاب‌های زندگی است. اما در گوشی‌های جدید شاهد چنین اتفاقی نیستیم، اکثر گوشی‌های بازار از شارژ سریع بیش از ۱۵ و ۲۰ وات بهره می‌برند و ظرف مدت حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم به طور کامل شارژ می‌شوند.

سرعت زمان شارژ شدن مشهورترین گوشی‌های بازار ایران چقدر است؟

البته زمان شارژ تنها به سرعت آداپتور و فست شارژ گوشی ارتباط ندارد، بلکه حجم باتری نیز به عنوان یکی از کلیدی‌ترین عوامل در زمان شارژ ۱۰۰ درصد گوشی است. طبیعتا هرچه ظرفیت گوشی بیشتر باشد، زمان بیشتری برای شارژ نیاز دارد و در نقطه مقابل هرچه سرعت شارژ گوشی بیشتر باشد، زمان شارژ کامل گوشی کاهش پیدا می‌کند. به این ترتیب اگر سرعت شارژ گوشی برای شما اهمیت دارد، هنگام خرید یک مدل جدید باید به ظرفیت باتری و سرعت فست شارژ آن دقت کنید.

البته ما در این مطلب لیستی از مشهورترین گوشی‌های فعلی بازار ایران در کنار ظرفیت باتری و میزان سرعت فست شارژ آن‌ها را جمع آوری کرده‌ایم. این فهرست بر اساس کمترین زمان شارژ تا بیشترین زمان شارژ گوشی مرتب شده است، یعنی مدل شیائومی بلک شارک ۴ با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فست شارژ ۱۲۰ واتی، تنها در ۱۷ دقیقه به طور ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود، بنابراین این مدل سریع‌ترین زمان شارژ در میان تمامی مدل‌های مشهور موجود در بازار ایران را دارد.

سریع‌ترین فناوری شارژ باتری که تا کنون معرفی شده، شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی است که تنها در ۸ دقیقه یک گوشی را شارژ می‌کند، البته این فناوری هنوز به طور تجاری در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار نگرفته است. شارژ ۱۲۰ واتی شیائومی هم تنها در چند مدل گران قیمت این شرکت وجود دارد یکی از آن‌ها بلک شارک ۴ است.

بنابراین با فهرست گوشی‌های مشهور بازار ایران در کنار ظرفیت باتری، سرعت شارژ و زمان شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصد کامل باتری آن‌ها همراه ما باشید.

سرعت زمان شارژ شدن مشهورترین گوشی‌های بازار ایران چقدر است؟

سرعت زمان شارژ شدن مشهورترین گوشی‌های بازار ایران چقدر است؟

سرعت زمان شارژ شدن مشهورترین گوشی‌های بازار ایران چقدر است؟

منبع: آی تی رسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس