صالحی امیری

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد که کاهش تعداد مدال‌های المپیک توکیو نسبت به دوره‌های قبل المپیک به دللایلی مختلفی از جمله ضعف در عملکرد فدراسیون‌ها است.

به گزارش مشرق، بیژن نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سیدعباس صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در کمیسیون گزارشی را از مشکلات این کمیته ارائه کرد و به سؤالات نمایندگان نیز پاسخ داد.

وی افزود: صالحی امیری در گزارش خود به چالش‌های این کمیته به ویژه در حوزه مسائل مالی اشاره کرد و توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد کاهش مدال‌های ورزشکاران ایران در المپیک توکیو نسبت به دوره‌های قبلی المپیک گفت که کمیته ملی المپیک تنها برگزارکننده است و مسائل اجرایی در حوزه اختیارات وزارت ورزش و جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد که کاهش تعداد مدال‌های ورزشکاران در المپیک توکیو دلایل مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به ضعف در عملکرد فدراسیون‌های ورزشی و نیز کم توجهی به ورزش‌های پایه همچون دو میدانی اشاره کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: نمایندگان سوالات دیگری را نیز مطرح کردند که از جمله آن می‌توان به سفر افراد غیر مرتبط و کسانی که ورزشکار نبودند به المپیک توکیو اشاره کرد که رئیس کمیته ملی المپیک پاسخ روشنی به این سوال نداد.

نوباوه‌وطن گفت: در این جلسه با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران پارالمپیک کشورمان این موضوع نتیجه مدیریت صحیح و عملکرد مناسب در این حوزه دانسته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس