کد خبر 1270447
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۰

امروز سهامداران شرکت‌های تولید محور خودرو، صنعتی آما و گروه مپنا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توکاریل و سرمایه‌گذاری سبحان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۴هزار و ۵۱۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۳۰هزارواحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۶۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۹۸۹میلیارد تومان در بیش از ۸۴۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولید محور خودرو، صنعتی آما و گروه مپنا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع کاغذسازی کاوه، سیمان قائن و سیمان شاهرود بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳میلیارد و ۲۴۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۰هزار و ۷۱۷میلیارد تومان در ۶۰۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۸۱۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توکاریل، سرمایه‌گذاری و خدمت مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری و سرمایه‌گذاری سبحان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های زرین معدن آسیا، صنعت روی زنگان و بازرگانی و تولیدی مرجان کار بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس