سجادی: تلاش‌کردیم سمیعی بماند، اما خودش نخواست‌/ مدیرعاملی آجرلو در استقلال شایعه است

وزیر ورزش و جوانان گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس‌نگران نباشند و به شایعات مجازی توجه نکنند.

به گزارش مشرق؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که بسیاری از مطالب منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد اظهار داشت: از هواداران استقلال و پرسپولیس می‌خواهم به خادم خود اعتماد کنند و برای دریافت اخبار صحیح به‌مطالب منتشر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان اکتفا کنند. به علاقمندان به ورزش قول می دهم که با بهره گرفتن از خرد جمعی و در فضایی مطلوب، برای ورزش و اعتلای آن برنامه ریزی خواهیم کرد تا جای هیچ گونه نگرانی وجود نداشته باشد.

وی درباره کناره‌گیری سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس گفت: تلاش کردیم که شرایط حفظ شود و نظر ما بر این بود اگر شرایط مهیا است جعفر سمیعی بماند، اما نظر خود او این بود که شدنی نیست و باید برود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ماحتی فرصت ۴۸ ساعته را در نظر گرفتیم که هر دو طرف فکر کنند تا تصمیم درستی گرفته شود، اما زمانی که به این جمع بندی رسیدیم که خود او تمایل به جدایی دارد، دیگر حرفی نزدیم و این مساله اتفاق افتاد. پرسپولیس الان سرپرست دارد و در مدت سه ماه باید وضعیت خود را روشن کند.

سجادی درخصوص مدیرعاملی مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال گفت: این هم یکی دیگر از شایعاتی است که این روزها در فضای مجازی مطرح می شود، مرجع خبری ما همانطور که گفتم وزارت ورزش است و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد خبرش منتشر می‌شود. مابقی مطالبی که شنیده می‌شود شایعات بوده و هواداران به آن توجه نکنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    2 0
    ولی هوادارن تراکتور از نگرانی رق کنند .وزیر ورزش نیستین که وزیر تهرانین !
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 1
      شما نقدا درست نوشتنت و بچسب بعدشم اونموقع که تو باد حرفای الکی زنوزی خوابیدی باید فکر بدبخت کردن تیمتونو با تفکرات افراطی و اقدامات غیر عاقلانش میکردی، چرا گذاشتین انقد جولان بده و تیمو به نابودی بکشه؟ الان کوشش بیاد جوابگو باشه؟
    • شهرام IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 1
      متوجه نیستی که باشگاه تراکتور خصوصیه ؟ یادتون رفته پارسال استقلال و پرسپولیس رو مسخره می کردید که اونا چقدر بدبختن و باشگاه شما به اقیانوس پول وصله !!! یادتون رفته طرفداران تراکتور با پرچم ترکیه و جمهوری باکو میومدن استادیوم ، فراموش کردید وسط پایتخت مملکت و تو استادیوم آزادی هواداران تراکتور شعار خلیج ع ر ب ی میدادن ؟ خوبه که فیلمش موجوده و نمی تونید بزنید زیرش !!! بازم میگم آذری های ایران دوست تاج سر ما هستن همانطور که رهبری خودشون آذری هستن ، همیشه گفتیم بازم میگیم آذربایجان سر ایران بوده ، هست و خواهد بود ، تا قیام قیامت ، حق من پارسی با حق یک آذری ، یک لر ، مازنی و گیلانی ، عرب یا بلوچ و خراسانی در ایران ذره ای تفاوت ندارد . تمام کشورهای دنیا یک زبان ملی دارن که شهروندانش در هر گوشه آن کشور بتوانند حرف یکدیگر را بفهمند . تو را به خدا بازیچه دست دشمنان نشوید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس