کد خبر 1269831
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
شمار پایگاه‌های واکسیناسیون در کشور تا ۲ برابر افزایش می‌یابد

وزیر بهداشت با بیان اینکه ورود واکسن به کشور شتاب گرفته استـ، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شمار پایگاه‌های واکسیناسیون نیز در کشور تا دو برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و استاندار زنجان، روند بیماریابی در استان زنجان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: مردم این استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم خوب عمل کردند.

وی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان به خصوص مقابله با کرونا شاهد گره گشایی‌های چشمگیری در این بخش هستیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است، گفت: این میزان ثبت رکورد جدیدی است که بی سابقه است.

عین اللهی تاکید کرد: ورود واکسن به کشور شتاب گرفته و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شمار پایگاه‌های واکسیناسیون نیز در کشور تا دو برابر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مدت زمان کمی از آغاز فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد، ابراز داشت: با این حال مقادیر زیادی واکسن کرونا وارد کشور، توزیع و به جامعه هدف تزریق شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 0
    حاجی تعداد این پایگاه ها در استان اصفهان خیلی کمه و حتی میانگین واکسن زده ها در این استان ۲۹ درصد اعلام شد که از میانگین کشور که ۳۵ است هم کمتره! از سپاه و بسیج استان تقاضا دارم یه همت مردونه بکنید تشکر
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    باز خوبه رئیس جمهور عوض شد رئیسی اومد وگرنه اگر اون یارو بود 4 سال دیگه میومد میگفت من صبح جمعه بیدار شدم دیدم نصف جمعیت مردم در اثر کرونا مردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس