کد خبر 1269424
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۷

به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: رضاشاه علاقه مفرطی به زمین‌خواری داشت. او در 16 سال سلطنت، روزانه بطور میانگین 7 سند ملکی به نام خود زد. ماحصل این سادیسم زمین خواری، غصب 3 میلیون هکتار از اراضی مرغوب کشور بود. این سادیسم پایانی نداشت. غصب املاک حتی بعد از اشغال ایران در شهریور ۲۰ تا تبعید وی از کشور ادامه داشت.

روایتی از علاقه مفرط رضاشاه به زمین‌خواری

روایتی از علاقه مفرط رضاشاه به زمین‌خواری

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    15 0
    و زمین خواری هم چنان ادامه دارد.
    • ٌص AU ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 1
      زمین خواری و جعل سند و حتی جعل در ثبت احوال متأسفانه بصورت گسترده ادامه دارد. زمین خواران جاعل آنقدر سرمایه دار شدن که نفود در ثبت احوال و ثبت اسناد و دادگاه، اداره پست و غیر ه دارند،که فکر میکنم بخاطر فساد در سیستم دولت های خاتمی و رفسنجانی و روحانی است که زمین خواران سادیسمی زیاد شدن. سال ۱۳۸۷ املاک پدرم که مالکی بوده، بوسیله شوهر خواهرم تبدیل به غارثی میکنند و یک مالک قلابی و جعلی برایش درست میکنند که در دادگاه صوری رای بنفع مالک قلابی داده میشه، که نتیجه دسیسه سه تا از خانواده من نه تنها آن مالک قلابی، املاک پدرم و سهم ما غصب کرده بلکه مالک سه ده میشه. مثل اینکه که قانون مالک و رعیتی برگشته، که عده ای دزد خود را مالک قریه ها معرفی کردند. من و برادم بعد از سالها در جریان غصب آن از املاک قرار گرفتیم. سال ۱۴۰۰ و یا ۱۳۹۰ (طبق اظهارات مختلف ثبت احوال محل به خویشاوند نزدیک) برای من فوتی ثبت و دو ورثه جعلی هم برایم تعیین کرده اند. ۰۵/۰۲/۱۴۰۰ هم مشخصات برادرم که نیز مقیم استرالیا و در قید حیات است (غیر از ارٍٍٍث پدرم خودش صاحب ملک وسیعی با چشمه آب که داخلش هست) را حذف و بجایش مشخصات برادری که ۲۱ قبل از فوت پدرم در سن ۶ سالگی مورخ ۱۳۳۴ فوت شده را به دادگاه معرفی کردند در حالیکه اسم ایشان در گواهی حصر وراثت سال ۱۳۸۲ در سیستم قضایی بوده. املاک و اموال پدر و مادرم را که جعل و غصب میکنند که هیچ، هویت شناسنامه ای هم قادر هستن تغییر و یا متوفی ثبت کنند. یعنی از دست غاصبان و جاعلان امنیت جانی هم نیست.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    7 2
    علاقه به کلی کثافتکاری و شقاوت. نفرین ایرانی بر او
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 7
    البته رضاشاه با خودش چیزی از ایران نبرد .هرچه هم بود بعد از انقلاب دراختیار بنیاد مستضعفان وبنیادهای گوناگونی شد که به اسم اسلام انگاری باید غنایم می گرفتند .خیلیها هم که زرنگ بودند همون اموال واملاک رو به ثمن مفت از بنیاد خریدند یا تو همون ویلاهای مجلل سالیان سال زندگی کردند .اینها رو هم بدونند مردم بد نیست.
  • GB ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    5 1
    رضا شاه یک نفر بود ولی حالا زمین خوارها هزار برابر شده اند
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 4
    همه آدمها خوبی و بدی را توامان دارند ولی انصافا در جهت توسعه کشور عملکرد قابل قبولی داشت ایکاش می دانست که اسلام بخشی از فرهنگ ملی ما ایرانیا ن است و با آن از در ستیزه در نمی اومد.ولی متاسفانه اون روزگار ، روزگار اسلام گریزی در تمام ملل اسلامی بود .تقصیر از رضا شاه نبود و وی به عنوان یک موتور محرکه قوی سیاستهای زمانه خود را پیاده می کرد.
  • میثم IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 5
    سیاست خراب کردن دولت ها و نظام های گذشته خیلی وقته که پوسیده برای ما جوونا ،از خوبیاتون بگین لطفا
  • الم IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 3
    هر چقدر زمین خوار بود به پای امروزیها نمیرسید طوری که کوه و دشت و دریا و کویر و جنگل هم از دست زمین خواران امروزی در امان نیستند چنان کفتاران زمین خوار زمینها را به چنگال خود گرفتند که این سرزمین تبدیل به اقلیم کفتاران شده چنان عرصه را برای بقیه تنگ کردند که 50 درصد خانوارها از داشتن مسکن محروم و 25 درصد هم از داشتن مسکن مناسب در رنجند کاربر مجهول الهویه نادان کفتار صفت تحقیق کن و بعد دست بفلم شو هرچند نمیشه از کفتار انتظار شرافتمندی داشت چون در فامتشان نمیگنجد
  • US ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    5 4
    زمین خوارهای الان ول کردی چسبیدی به رضا شاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس