سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: پایگاه‌های مقاومت خواهر و برادر در همه نقاط کشور باید چتر خود را برای حمایت از مردم و خدمت رسانی به آنها باز کنند، چراکه بسیج مردمی است.

به گزارش مشرق، با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز همایش فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و رده های افشار بسیج در  حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در این همایش با اشاره به اینکه بسیجیان در حاشیه شهر زاهدان یک پویایی، تحرک، و مجاهدت قابل ستایشی را در دستور کار قرار داده اند، اظهار کرد: الگوی مردم سالاری در ایران اسلامی یک الگوی برگرفته از غرب نیست بلکه این الگو با ابداع امام (ره) و با تکیه بر ایمان الهی مردم بوده است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوشش واکسیناسیون در ایران و جهان

سردار غلامرضا سلیمانی ادامه داد: موفقیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی در سایه رهبری الهی و مردمی ولایت فقیه کسب شده است که در مجالس و نشست‌ها فضای مجازی و رسانه ها باید به این موفقیت ها توجه کرد.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آنجایی که معضلاتی ایجاد شده مانند حاشیه شهر زاهدان، دستورات امام مسلمین را مورد توجه قرار نداده ایم چرا که رهبر انقلاب بعد از دفاع مقدس فرمودند توسعه در کشور نباید باعث له شدن محرومین شود.

وی با اشاره که مردم باید در تمام موضوعات سالار خود باشند ادامه داد: بسیج باید مردم را وارد میدان نقش آفرینی کند تا جنبه های مردم سالاری اسلامی در جامعه محقق شود چرا که حق با مردم است که مشکلاتشان باید حل شود و از مسئولان مطالبه گری کنند.

این مسئول ادامه داد: رویکرد دولت جدید خدمت به مردم است اما زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که ما امروز شاهد حاشیه نشینی و وجود مشکلات مردم باشیم باید با شناسایی توانمندی مردم محله و با استفاده از ظرفیت‌های آنها مشکلات محله در سطح شهرستانها را به ویژه حاشیه‌نشینی حل و فصل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: اگر به هر میزان به حوزه‌های مقاومت زمین واگذار شود در کنار آن سالن ورزشی، زمین چمن برای فوتبال و مدرسه نیز اختصاص داده می شود، که ابتدا باید بسیج در منطقه زیرساخت‌ها را محکم کند.

وی گفت:  احیای پایگاه مقاومت خواهر و برادر دلیل بر این نیست که فقط فعال باشند بلکه به این دلیل است که چتر خود را برای حمایت از مردم و خدمت رسانی به آنها وسیعتر و گسترش دهند چراکه بسیج مردمی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس