به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏یک مادر شاغل هم داریم که اینجوری کار و بچه رو با هم ترکیب میکنه؛ فاطمه بغلانی، مربی کاراته زنان ایران.

مادر شاغلی که اینجوری کار و بچه رو با هم ترکیب میکنه +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 40
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    13 7
    مصی چقده تو ماهی مصی، مصی چه رو سیاهی مصی. مصی زیباکلام گفت یه زنگ بهش بزنی نمیدونم چیکارت داشت..
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    25 2
    یعنی دو برابر یک مرد کار میکنه هم کار بیرون و هم کار منزل و بچه داری!!! و یک حقوق میگیره شرم بر شما
    • شیوا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      0 12
      قپی الکی نیا . زنان شاغل دو برابر کار نمی کنند . ساعاتی که نیستند بچه هایشان را دیگران نگه می دارند . زن خانه دار صبح تا شب دنبال بچه می دود و کار خانه هم می کند . زن شاغل از هزار جای زندگیش می زنه که بره سر کار
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 0
      "شیوا"!!! شما یا زن نیستی یا در اوج بی انصافی هستی زنان موظف ب کار نیستند کار می کنند تا کمک خرج باشند یا بهره ای از درس خواندنشان ببرن زن های کارمند شاید پرستار بگیرند ولی کارشون و زحمت و استرسشون خیلی بیشتره!
  • TR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    11 34
    این یعنی ظلم به بچه ای که باید ناچار همراه مادر ساعتها در محل کار بماند. بیهوده کار غلط را توجیه نکنید.
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      26 8
      اگر بچه ساعتها با مادر سر زمین کشاورزی زیر آفتاب بمانه ، یا بچه ساعتها در اتاق های کم نور سنتی فرش بافی با مادرش بمانه هیچکس دادش در نمیاد که به بچه ظلم شده... اما الان بچه با مادرش در یک محیط امن و راحت بدون وجود عقرب و مورچه و زیر سایه باشه به بچه ظلم شده ؟!!!!
    • به 17.13 TR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 5
      برو خدا شفایت دهد. زمین کشاورزی محل بازی و تفریج بچه های روستا است و اصلا مجبور نیستند یکجا سفت بنشینند! عقرب و مار هم خانه هایشان هم و هست و هم در صحرا!
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    12 19
    افتخار نیست بلکه سراشیبی نهاد خانواده و جامعه است
  • وطن پرست DE ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    8 21
    این که خوب نیست. خودخواهیه. هم بچه اذیت می شه هم تمرکز این خانوم برای انجام کارش میاد پایین. خیلی ها هم بخاطر این که این خانوم بچه داره با اغماض باهاش برخورد می کنند و کار زمین موندش میوفته گردن یکی دیگه. کلا دارید همه چیز رو توی همدیگه می چپونید. چه شتر گاو پلنگی بشه. هم دوست دارید وسط جامعه باشید هم نمی خواهید مادر بودن رو رد کنید. ببین دوستانه می گم این بحثی که شما امروز دارید فمینیست ها حدود ۱۰۰ سال پیش انجامش دادن و اخرشم به این نتیجه رسیدن کار اجتماعی با مادر بودن همخونی چندانی نداره برای همین دارن تبلیغ می کنن که مادر بودن از زن مدرن بعیده. ترخدا لااقل برید سابقه این بحث ها رو دنبال کنید بجای مدیریت کامنت ها.
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      5 6
      مگه فمنیست ها اصل هستند و معیار؟؟ در ایران حضرت زهرا س و حضرت زینب س و حضرت فاطمه معصومه س الگو هستند خصوصا برای زندگی اجتماعی زن ها، حجاب را اسلام برای بیرون امدن از خانه و جلوی نامحرم وضع کرد نه درون خانه، زنان صدر اسلام مثل حضرت زهرا و حضرت زینب س را ببینید بیرون از خانه چگونه اند
    • به 15.26 IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 20
      همین حرف شما یعنی وارونه کردن اسلام به نفع فمینیسم. حضرت زهرا علیها السلام فرمود بهترین چیز برای زن آن است که مرد نامحرمی را نبیند و مرد نامحرمی هم او را نبیند. و افتخار و شکر می کرد که پدرش وظیفه کار بیرون انه را بر دوش علی علیه السلام گذاشت و او را مامور کار داخل خانه نمود. اگر هم دیدید امثال حضرت زهرا و زینب سلام الله علیهما سخنرانی هم داشتند در زمان ضرورت و ناچاری بود و نه شرایط عادی. بلی حجاب برای مواقع ضروت است که وقتی چاره ای جز حضور زن در جامعه نباشد از آن استفاده کند. نه اینکه حجاب بهانه ای بشود برای حضور گسترده زنان در جامعه و اختلاط آنان با مردان نامحرم.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      26 5
      ۱۵:۳۸ چرا آنقدر به اسلام و حضرت زهرا دروغ می‌بندی و آنقدر چرت و پرت میگی.همین افراطی های مثل تو گند زدن تو جامعه .امثال تو فقط به زن به چشم یک کالا نگاه میکنند.زن هم مثل مرد اختیار عمل داره و می‌تونه کار خانه رو انتخاب کنه و می‌تونه اگه خواست کار بیرون رو انتخاب کنه و به داعشی نما های مثل تو هم اصلا ربط نداره.
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      17 3
      15.53. اینها که اینجا جدیدا جولان میدن یک سری مزدور شکم چران وابسته به فرقه های افغانن که زیر پست ها چیز می نویسنن. و نمی دونن تفسیر چیه. اینها دگمن. با شناختی که من به شخصه از اینها داشتم به شدت سطح بهداشتتون پایینه. به شدت بدوی هستن. بترسن که مردم شکایت از آزار اینها به علما و مراجع ببرن و لونه های امنشون برای همیشه تخریب شه. اصلا نقش بارز حضرت زهرا حضور اجتماعی ایشان و اعتراض های ایشان به غاصبین هست. حضرت عهده دار فدک و رسیدگی مستقیم به محرومین بودن. و اختیار تام داشتن. توجه به تحریفهای طالبان نکنید.
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      15 3
      وطن پرست=افغانستان پرست. جناب برگرد. برو اونجا جهاد کن. زنانتون رو سلاخی کن. بعد خود ما میایم نابودتون میکنیم تا راحت تو قبر بی دغدغه زنان بخوابید تا جهنم موعود که پیش خدا جواب بدید.
    • وطن پرست DE ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      5 14
      شماها به من فحش دادید ولی بدون این که حقیقت مطلب رو درک کنید. حرف من اینه: این مانورهایی رو که الان کورکورانه دارید تبلیغ می کنید تا دو سال دیگه میشه بزرگترین سوال تو ذهن جامعه. عین همین مسیر رو فمینیست ها صد سال پیش رفتن. اگه دنبال فرهنگ فاطمی هستید راه رو غلط می رید اگه هم دنبال فرهنگ غربی هستید اون وقت دارید چرخ رو دوباره اختراع می کنید. در هر صورت غافلید.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      13 1
      17.40. همونطور که زنان ولنگار فمینیسم پیش میرن تا قعر جهنم زمین هرگز از زنانی متدین و دانشمند که علیه اون دسته از مفاسدمبارزه می کنند تهی نمیشه و نخواهد شد. اگر اون حروم لقمه ها و مردان فاسدتر از خودشان دنیار رو تسخیر میکردن، شک نکن که زودتر حکم الهی نابودی زمین صادر میشد. شما اینجا داری با خواهران مومن خودت که دانشجو هستن مدرسن و متخصص در میفتی که چه؟؟؟؟ نترس ما تحت لوای رهبر اجازه نمی دیم احدی جسارت کنه و شالوده پوچ دختران خیابان انقلاب حتی شکل بگیره. جانم فدای رهبرم سید علی.
    • وطن پرست DE ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 13
      الکی اسمون ریسمون نباف و شعار نده. من دارم از مانور اجتماعی و صحبت می کنم. خواهر مومنه و ... اینا هم تعارفه. ایمان رو خدا می سنجده. ما فقط می تونیم در مورد هنجارها صحبت کنیم. این کاری که شما الان دارید کورکورانه می کنید عملا مسیری هست به سمت سلطه هنجار شیطان بر جامعه. بجای این که فحش بدی برو تاریخ رو بخون. خیلی راحت تر از فحش دادنه.
  • نیما HK ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 3
    صحیح فمنیستها غلط کردند
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    17 7
    طالب ها بریزین فحش بدین
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 36
      جانم به فدای طالبان. قهرمانان راستین اسلام و احیا کنندگان نور شریعت در عصر سیاه جاهلیت مدرن
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      23 3
      15.39. منحرف. لقمت مشخص بود مشکل داره. این جواب نا متمدن تنها کار یکسری بیسواد مکتب رفته هست. احادیث رو تحریف نکنید. شما بذر شیطانید.والسلام.
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      27 5
      15.39. نابود باد اون امویتی که تو به تظاهر ازش به عنوان دین یاد می کنی. تو معاویه بن ابو سفیانی. تفکرات تو تفکر شیطانی و سیاهه. قلبت کثیفثه.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    22 1
    تمام اینایی که زن ستیزن و قلبشون میسوزه افاغنه هستن. برای همین میگیم برگردین به موطن خودتون. نادونها، اگر در زیست طبیعی عضوی به کار نیاد بطور طبیعی تحلیل میره. در مردان پستان تحلیل رفته. زنان فقط برای کار زاد و ولد نیستند. هوش و مظاهر هوش مستقیم از مادر به ارث میرسه. صفات نسلی در میتوکندری سلولی است و تنها از مادر به ارث می رسه. بنابراین انتساب به حضرت ختمی مرتبت از طرف اولاد دختری صد درصد صحیحه و مزایای ارث و اینهابه دلیل ساختار جامعه وقت بوده. شما انقدر عنودید که صد بار پیام و پاسخ دریافت کنید باز بر جهل خود و تمسک به قرائتی سطحی از یک حدیث متوسل میشوید. تا کی جهل؟؟ ؟؟ اینجا نباید مظهر جهل اسلامی باشه. این مقالات بارتاب ذهن بیمار یک نویسنده ناقص الایمانه. همین جیارتها باعث شد تا ملعون اول سیلی بر صورت برترین نور عصمت و طهارت بزنه. هوش، استعداد در آخرین تحقیقات صب شناختی ثابت شده از مادر به ارث می رسه. اگر زن فقط زایش بود مغز این موجود تحلیل می رفت. چراااااا نمی فهمید؟؟؟ قطعا مسلمان نیستید!!!! این لغز خواندن و مز مزه کردن یه لغت مثلا «فمنیسم» تنها مرهمی موقت بر نقص هوش و تعقل شماست.
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      16 1
      تصحیح میکنم «علم عصب شناسی» و جیارت که جسارت باید می نوشتم. ممنون میشم چاپ کنید پیامم رو.
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    20 2
    یه مدته، اجنبی و دشمنان اسلام با گرایش.... تو صفحات تفکرات پوسیده و زن ستیزشون رو به اشتراک میگذارن. شما برگردید کشور خودتون. پشتون هرگز هم جنس ما نبوده و نیست و تا ابد به گرد قوت اسلامی ما نمی رسید حکم جهادم بدن تیکه بزرگ شما مزدوران فرقه ای گوشتون خواهد بود.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    23 4
    اگر مشرق ملاحظه نکند و این جسارتها علیه بانوان ادامه پیدا کنه . نامه قضایی به جناب رئیسی خواهیم نوشت.درست نیست اینهمه جسارت. اینها خواهران شما هستند. شما الگوی مرد مومن و با فضیلتید. حرام زادگان غربی توهین کنند. شما هم به خواهرنتان توهین کنید؟؟؟؟؟؟ کشور اسلامی ایران با رشادت امام خمینی و دانشحویان زن و مرد و بانوان رشیده چون خانم دباغ و شهدای انقلاب شکل گرفت. احدی حق توهین به بانوان ایرانی رو نداره. عرب باشه. افغان باشه و یا آمریکایی.
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 13
      به جای رییسی باید به خدا شکایت کنید و او را به خاطر آنچه ضدیت با زن می دانید محکوم کنید. شما خود را عاقلتر از خدا می دانید و طبعا اینکار حق شما است.
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 2
      راه خدا مشخصه. تفاوتی در تقرب و پیشرفت چه برای زن چه برای مرد وجود نداره. شکایت از حرام لقمه هایی مثل شما باید کرد. دیگه وقتشه هیکل نحس رو ببرید افغانستان خودتون. سایه سنگینتون رو کم کنید.
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 1
      19.30. چرااااااااا نمی فهمی؟؟؟ . مغزت رو با گچ پر کردن یا با ناپاکی موش؟؟؟؟ تهمت و افترا به خدا میبندی؟؟؟گمان میکنی خوشمزگی میکنی؟ قطعا مزدوری و حتی یه سخنرانی از گفته های رهبر رو نشنیدی. احتمالا طالبانی.
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 1
      ۱۹.۳۰ بعیده آدم درست و حسابی باشی.
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 2
      19.30. موجود حقیر. تو مسلمان نیستی اگر نشنیده باشی که اهانت کننده به زنان لئیم است حضرت هر گونه برخورد حقارت آمیز با زنان را نشانه فرومایگی، اما کرامت مردان را در برخورد احترام آمیز و بزرگوارانه با زنان دانست: «ما اکرم النساء اِلاّ کریم و لا اهانهنّ اِلاّ اللئیم.»
    • به 21.39 IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 2
      عجب! ارزشهای دینی تا حدی وارونه شده که کار کردن زنان در بیرون از خانه تکریم زنان حساب می شود! تف بر این دنیا...
  • چاپ بشه لطفا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    28 5
    شخصا تحقیق جالبی میشه چند تا نمونه طالبان رو ازشون fmri ام آر آی بگیریم و واکنشهای لوب های مغزی اینها و قشر پیش پیشانی این موجودات رو در واکنش به عکس زنان مطالعه کنیم. تحقیق رو تو بهترین مجلات آی اس آی چاپ میکنیم. باید ببینیم عناد تو کدوم قسمتها مشخص میشه.
    • تک سوار DE ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      6 25
      تلاش قشنگی بود. ولی پیش فرض هر تحقیق علمی نداشتن تعصب و پیش قضاوته. فکر کنم برای اثبات همچین موضوعی نیازی به نوار مغزی و این شعبده بازی ها هم نباشه. شما ترخدا تحقیق نکن.
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      10 2
      14.48.شما سررشته نداری. حرف نزن.
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      11 5
      18.48. نداشتن پیشداوری رو تو پیامهای مغرضانه و پر کینه شما میشه رویت کرد. وقتی هِر و از بِر تشخیص نمیدی فقط سکوت کن. در حماقت تو و امثال همین بس که فقط عبد الهواء و هوسی. بی ناموس و بیوطن!
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    26 2
    من موضوع پایان نامم مشخص شد. واکنش شبکه های عصبی مغز طالبان به عکس زنان شاغل محاله تو Q1چاپ نشه. خخخ
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 2
    حضرت محمد صلی الله علیه و اله و السلم هر گونه برخورد حقارت آمیز با زنان را نشانه فرومایگی، اما کرامت مردان را در برخورد احترام آمیز و بزرگوارانه با زنان دانست: «ما اکرم النساء اِلاّ کریم و لا اهانهنّ اِلاّ اللئیم.»
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      3 1
      یعنی زن بیرون خانه کار کند و بچه اش را اینطور اذیت کند تکریم شده است؟ وای بر شما. پسر دومی هم وقتی با پای حجاج بن یوسف بیعت کرد گفت از پیامبر شنیدم که من مات و لم بعرف امام زمانه مات میته جاهلیه و برای همین می خواهم با عبدالملک مروان به عنوان امام زمانم بیعت کنم!!
  • خدا یار IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    سلام ، زمانی که هدف برای رضایتمندی خدا و وجدان ، برای کارهای خوب وپیشرفت کارها باشد لطف خداوند شامل انسانها میشود ، که این انسانها را به ندرت میتوانیم ببینیم ، ِ اگر بگذارند ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس