سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسیر محرومیت زدایی در کشور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج، ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح ۵۱۳ طرح محرومیت زدایی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه‌ها شامل احداث مسکن، مسجد، مدرسه و سایر پروژه‌های زیرساختی اجرایی طی ۹ ماه گذشته است، که به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید:

وزارت بهداشت به دنبال محرومیت زدایی است

وی افزود: در روستای «ظهیر آباد» ورامین ۱۵ واحد مسکونی ساخته شده است، مسیر ما در محرومیت زدایی مسیری پر شتاب است، که تلاش خواهیم کرد، با همکاری دستگاه‌های مسئول و به کار گیری ظرفیت‌های مختلف مردمی به این امر سرعت بخشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد در محرم سال ۴۲ رخ داد و امروز نیز ما در محرم در ورامین حاضر شدیم، که رسم علوی و حسینی که دستگیری از نیازمندان و توجه به محرومان است، را در این شهرستان اجرا کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    حالا که وزارت جهاد سازندگی رو نابود کردن بعضیها بهتر نیست که این وظایف رو البته با بودجه به بسیج واگذار کنید تا نهضت محروميبت زدایی دوباره راه بيوفته؟؟ نیروی انسانی داوطلب جهادی در کنار بودجه دولتی و همچنین کمکهای مردمی. والا خجالت داره بعد از چهل سال محرومييت در گوشه و کنار کشور باشه و تمام کارهای خوب رو زیر سوال ببره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس