والیبال نوجوانان جهان| اعتراف سرمربی نیجریه پس از شکست مقابل ایران - کراپ‌شده

سرمربی تیم والیبال نوجوانان نیجریه، گفت: به دلیل شناختی که از تیم ایران داشتم، می دانستم هیچ شانسی برای پیروزی مقابل این تیم نداریم.

به گزارش مشرق، سانی محمد موسی پس از باخت ۳ بر صفر شاگردانش برابر ایران گفت: تیم ایران هم مانند تیم نیجریه جوان است، اما مشخص است که بازیکنان ایران مدت هاست با یکدیگر تمرین می کنند چرا که از نظر تکنیکی عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی در واکنش به این سوال که آیا نیجریه شانسی برای پیروزی مقابل ایران داشت، عنوان کرد: نه. به خاطر این که قبلا بازی های ایران را تماشا کرده بودم و تیم خودم را هم می شناختم. فقط معتقدم که هر دو تیم از بازی لذت بردند.

محمد موسی درباره نقاط ضعف اصلی تیمش اظهار داشت: محدودیت ها و عدم امکانات در نیجریه و نداشتن بازی‌های دوستانه از بزرگ‌ترین نقاط ضعف ما محسوب می‌شود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان نیجریه در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند چند تن از بازیکنان فعلی تیم نوجوانان پتانسیل پیوستن به تیم بزرگسالان نیجریه را دارند، بیان داشت: فکر می‌کنم همه این بازیکنان در چهار سال آینده شانس حضور در تیم بزرگسالان را دارند.

مایکل آباری کاپیتان تیم نیجریه نیز پس از پایان بازی در واکنش به شکست تیمش برابر ایران، گفت: بازی بسیار خوبی بود و تجربه‌های خوبی را به دست آوردیم. ضمن اینکه این بازی برای بازیکنان نیجریه درس‌های زیادی هم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس