بازی دل ها - کراپ‌شده

فراخوان معرفی «بازی دل‌ها» که نخستین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه ایثار، فداکاری و شهادت محسوب می‌شود، منتشر شد.

به گزارش مشرق، فراخوان معرفی نخستین جشنواره بین‌المللی در حوزه ایثار، فداکاری و شهادت بازی‌های رایانه‌ای با عنوان «بازی دل‌ها» منتشر شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره که به کوشش مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، می‌توانند آثارشان را در محورهای «شهدای مدافع حرم و مکتب سلیمانی» و «شهدای سلامت» به دبیرخانه ارسال کنند.

معرفی نخستین جشنواره بین‌المللی «بازی دل‌ها»

این جشنواره در دو بخش «عمومی» و «تخصصی» برگزار خواهد شد. در بخش «عمومی» نخستین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای همه علاقه‌مندان و طراحان بازی می‌توانند از طریق ارسال ایده بازی بر اساس محورهای یاد شده در جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در بخش «تخصصی» که فقط برای طراحان بازی باسابقه و حرفه‌ای و تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز در نظر گرفته شده است، باید با ارسال کامل سند طراحی بازی یا گیم دیزاین داکیومنت (GDD) به دبیرخانه در این رویداد شرکت کنند.

آیین پایانی نخستین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای «بازی‌ دل‌ها» هفته نخست مهرماه ۱۴۰۰، هم‌زمان با گرامیداشت «هفته دفاع مقدس» برگزار می‌شود، گفت: به برگزیدگان این جشنواره جوایز نقدی ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.شرکت‌کنندگان از اول تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی « hamgara@ircg.ir » ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 1
    این بازی های آشغال رو نابود کنید ، خریداری نیست.الان فقط ps4 و xbox است که خیلی طرفدار داره.بیخودی خودتون رو تو دردسر نیندازید.به اندازه کافی بیچاره مون کردید.
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    15 1
    چه اسم مفتضخانه و خفت باری گذاشتند ، احمق باشی یعنی همین.جمعش کنید
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 1
    از چشم مردم افتاد این نکبت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس