آمار بستری شدگان کرونا در آمریکا بار دیگر رکورد زد

شیوع گونه دلتای ویروس کرونا در سرتاسر ایالات متحده سبب شد که شمار بیماران بستری شده در بخش کرونا در بیمارستانهای این کشور به بالاترین رقم خود از ماه ژانویه برسد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، داده های گردآوری شده توسط روزنامه واشنگتن پست و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای آمریکا (CDC) در روز جمعه نشان می دهد که گونه دلتای ویروس کرونا به سرعت در سرتاسر ایالات متحده در حال شیوع است و در همین ارتباط، شمار افراد بستری شده در اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در این کشور به رقم ۱۰۰ هزار تن رسید که بالاترین رقم از ماه ژانویه تاکنون بوده است.

این ارقام که از روزهایی شوم در آینده ای نزدیک خبر می دهند، از بستری شدن حدود ۲۵ هزار بیمار در بخش مراقبتهای ویژه و مرگ روزانه ۳۶۴ بیمار کرونایی در سرتاسر آمریکا حکایت می کند.

هجوم بیماران با موارد شدید ابتلا به کووید-۱۹ بخش مراقبتهای ویژه را در بیمارستانهای سرتاسر آمریکا به ویژه ایالات جورجیا، فلوریدا، آلاباما، تگزاس و آرکانزاس- که درآنها نرخ سرایت بیماری بالا و نرخ واکسیناسیون پایین است- مملو از بیمار کرده است.

این در حالی است که به رغم اقدامهای دولت آمریکا برای واکسیناسیون تمام بزرگسالان آمریکایی، هنوز ۳۹ درصد از شهروندان این کشور هنوز حتی نخستین دوز واکسن خود را دریافت نکرده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    آمار قدیمی است امروز ۱۸۰۰۰۰ مبتلا و۱۳۰۰ نفر جان باخته داشته اند مرگ ویر دوهفته دیگر بشدت افزایش می یابد اصولا غرب با دو تا سه هفته بعدازظهر ایران پیک جدیدش آغاز میشود وبا اینکه بیش از ۶۰ درصد مردم واکسن زده اند ولی مسئله حل نشده اما به دلیل واکسیناسیون بالا درصد مرگ ومیر بشدت پایین أمده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس