هشدار رئیس سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی متخلف

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تکذیب ادعای ربوده‌شدن هواپیمای اوکراینی، ‌درباره ‌فرود ۲ فروند هواپیمای افغانستانی در فرودگاه ایران توضیح داد.

به گزارش مشرق، محمدحسن ذیبخش، ‌درباره ابهام پیش آمده در موضوع فرود هواپیماهای کام‌ایر افغانستان در فرودگاه مشهد، اظهار داشت: هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی مذکور در تاریخ ۲۷ مرداد امسال به رجیستر YAKMJ در ساعت ۹ شب از مشهد به مقصد کیف پرواز کرد اما به علت عدم مجوز پرواز و عبور از فضای ترکیه مجبور شد در ساعت ۲۳ به منظور سوخت گیری در فرودگاه ارومیه فرود آید.

بیشتر بخوانید:

ربایش هواپیمای اوکراینی و انتقال آن به ایران تکذیب شد

وی افزود: هواپیمای مذکور ۴ ساعت بعد در ساعت ۳:۳۰ در تاریخ ۲۸ مرداد به سمت فرودگاه تاشکند پرواز کرد و در ساعت ۶:۴۵ در آن فرودگاه فرود می‌آید.

ذیبخش تصریح کرد: همچنین هواپیمای دوم شرکت هواپیمای کام‌ایر با رجیستر  YAKML به شماره RQ۵۰۱ روز گذشته یکم شهریور ساعت ۱۱:۳۰ صبح  از فرودگاه کابل پرواز کرد و به منظور سوخت گیری در ساعت ۱۳:۰۷ در فرودگاه مشهد فرود آمد و پس از آن در ساعت ۱۷:۵۶ به سمت فرودگاه کیف پرواز کرد و در ساعت ۲۱:۰۹ در فرودگاه کیف به  زمین نشست.

پیش از این ادعایی مبنی بر ربوده شدن هواپیمای اوکراینی در مسیر افغانستان به اوکراین مطرح شده بود که این موضوع از سوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین مقامات کیف تکذیب شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حی US ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    6 0
    نمیدانم روابط عمومی ها کارشان چیه.وقتی دیر اطلاع رسانی کنید موج خبر ی دروغ راه می افتد .تجربه نشون داده وقتی دیر و قطره چکانی اطلاع رسانی شد دشمن موج سوار ی خبری را آغاز میکنه
    • قیطران IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      2 0
      درود بر شما
  • پری IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    3 0
    درحال جا انداختن ربودن هرچی به اسم ایرانن
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    3 0
    اکراین نقش غرب تو حوزه ی ضد ایرانی رو تو فضای هوایی داره بازی می کنه . برای ختم این داستان ورود هرگونه هواپیمای کشور اکراین به مقصد ایران و مقصد ایران به اکراین باید ممنوع بشه تا اکراین نی ها دیگه نتونن از این کارا کنن .
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      0 0
      اوکراین همچنان پرواز داره ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس