کد خبر 1261098
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
شاهرخ بیانی

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: اگر قرار باشد کسی دست سرمربی استقلال را ببوسد، آنهایی که هستند که پشت اسم او پنهان شده و به نامش نیاز دارند.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی پیشکسوت، کاپیتان و مربی سابق تیم استقلال با اشاره به شرایط نقل و انتقالات در این باشگاه اظهار داشت: تا امروز که ما فقط جدایی دیدیم و هیچ بازیکنی جذب نشده است که این جای تعجب و نگرانی دارد. اگر تیم‌های مدعی به شکل واقعی تمدید می‌کنند و بازیکن جدید می‌گیرند، تیم ما فقط در صفحات مجازی به یک بازیکن نزدیک می‌شود و در فضای حقیقی فقط بازیکن از تیم ما جدا می‌شود.

بیانی تاکید کرد: پیشکسوتان ماه‌هاست که هشدارهای لازم را می‌دهند و همچنان این هشدارها ادامه دارد. اما انگار گوش شنوایی نیست. فوتبال فضایی ندارد که تحمل کنیم و صبوری به خرج دهیم. قطار فوتبال و قطار زمان در حال حرکت است و هر تیمی که خودش را به آن نرساند، جا می‌ماند.

وی اضافه کرد: استقلال در تمام خطوط به جز دروازه نیاز به تقویت و جذب بازیکن دارد. درون دروازه هم هنوز ما بازیکنی را به صورت قطعی نداریم و باید قرارداد هر دو دروازه‌بان تمدید شود. مدیران باشگاه کار بسیار فشرده‌ای را دارند و با این سرعتی که ما در نقل و انتقالات می‌بینیم، خیلی جای امیدواری نیست؛ مگر آنکه در آینده خلافش ظاهر شود.

کاپیتان پیشین آبی پوشان در خصوص فرهاد مجیدی تاکید کرد: فرهاد فرزند استقلال است و همه پیشکسوتان هم از او حمایت کرده‌اند. لااقل من تا امروز ندیدم پیشکسوتی از او حمایت نکرده باشد. من هم طبق همین روال از مجیدی حمایت کرده و می‌کنم؛ یا بهتر است حرفم را اصلاح کنم و بگویم من و همه پیشکسوتان استقلال باید از سرمربی وقت استقلال بدون نگاه کردن به اینکه او چه شخصی است حمایت کنیم. من هم همیشه این کار را کرده‌ام و بدون در نظر گرفتن نام سرمربی از او حمایت کرده‌ام.

مربی پیشین آبی پوشان خاطر نشان ساخت: سرمربی استقلال مورد حمایت و تایید من قرار دارد اما متاسفانه دیدم در برخی صفحات مجازی با سوء برداشت یا تحریف صحبت‌های من، سمت و سوی مصاحبه را به سمت مجیزگویی از مجیدی بردند که ضمن تکذیب این صحبت‌ها، از دوستانی زحمت استقلال را کشیده و از این تیم حمایت می‌کنند انتظار دارم اصل امانت داری در بازنشر مصاحبه را در نظر بگیرند.

بیانی گفت: اگر قرار باشد دست مجیدی را کسی ببوسد، افراد نا کارآمد و ناشایسته‌ای هستند که پشت نام او پنهان شده‌اند، نه پیشکسوتی که به لحاظ سنی مجیدی جای فرزندش است.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: خوشبختانه بر خلاف دو سه سال اخیر استقلال با نظر سرمربی بسته می‌شود و تیمی که در فصل آینده وارد مسابقات می‌شود، صفر تا صد تیم فرهاد مجیدی است. مجیدی قبلاً گفته که برای فصل آینده استقلالی رویایی را به میدان می‌فرستد و ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد و فصل آینده شاهد قهرمانی آبی پوشان باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    جای تعجب که نداره چون ما عادت کردیم تو این هفت هشت ساله، ولی جای نگرانی چرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس