کد خبر 1260662
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

به گزارش مشرق وحید ایمانی در توئیتی نوشت: یه روز قبل از اینکه بیام کربلا، چند تا ون توی خیابون دیدم که پرچم سیاه نصب کرده بودند و مداحی پخش می‌کردند. 

گفتم چه کار خوبی. امروز فهمیدم کار سازمان تبلیغات اسلامی است. بدون اینکه آرم و لوگویی بزنن. 

دمشون گرم

کار قشنگ سازمان تبلیغات در خیابان ها+ عکس

کار قشنگ سازمان تبلیغات در خیابان ها+ عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    10 9
    صداوسیماهم نیازمندتبلیغات اسلامی هستن.میدونم رئیسش رورهبرتعیین میکنن ولی خودرهبرهم گفتن این دلیل نمیشه باهمه چیزش موافق باشم.این روزاکه سرمون به وزرای پیشنهادی گرمه خیلی ازدست دررفته.ازنماهنگش برای شهیدحججی بگیرتاپخش سریال پزشک دهکده.ازسریال دستکم ۳قسمت نسبت به پخشهای قبلی حذف شده تامراسم عروسی بیفته شب تاسوعاوادامه بحث عروس دامادی بیفته شب عاشورا.رئیس اینجاهم وقت عوض کردنش شده.
  • حسن IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    11 22
    به به چقدر زیبا بود واقعا آدم ذلت می‌بره از این کار بسیار بسیار بسیار فرهنگی هنری فوقولاده هیچ کس هیچ جای دنیا مثل ما کار فرهنگی بلد نیست لطفایک کلاس جهانی بگذارید همه یاد بگیرند
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      10 1
      فوق العاده!
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      16 4
      فهم هر مسئله، بستگی به میزان فهم مخاطب دارد. ظاهرا فهم تو برای درک این شیوه تبلیغات کافی نیست. استفاده از نمادها و ظواهر، کاری فرهنگیست تا با ایجاد انگیزه در مخاطب و جذب وی به مجالس عزا، استدلال و بیان حقایق صورت بپذیرد. البته با آگاه ساختن مردم به نیازهایشان و فواید ایمان و مضرات کفر نیز می‌توان مخاطب را وارد بحث کرد، اما نیازها هم باید با زبان و نمادهای جذاب بیان شود. محیط‌های مختلفی برای تبلیغ دین وجود دارد که یکی از آن‌ها کوچه و خیابان است و به تناسب محیط، باید از زبانی ساده که با سرعت عبور و مرور هماهنگ باشد استفاده کرد. خیابان، جای گفتگو و تبلیغ طولانی نیست. این روش، در امور دیگر از جمله تبلیغات تجاری هم استفاده میشه. پس تبلیغات نمادین، یک روش جذب مخاطب است نه پایان کار فرهنگی، و مناسب مخاطبانیست که عمدتا در این محیط حضور دارند. تو یا بر اثر تبلیغات احمقانه دشمنان احمق، فریب خوردی و کار فرهنگی را محدود به فیلم سینمایی می‌دانی، یا مغرور و عجولی، یا مریضی که از ادبیات بی‌ادبانه‌ و غیرمنطقیت بیش‌تر به ذهن مخاطب میاد که مریضی.
  • IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    5 10
    چه عجب !کمی این سازمان درخشیده ؟!!
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      11 1
      خوب یک ابتکاری انجام داده بهتر است الگو شود.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    1 0
    قلب امام مرکز توحید است و از اجرای عدالت در جامعه خوشحال می شود. بدنبال عدالت باشیم.
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    2 12
    بله , واقعیت اینه که سازمان نبلیغات دست گروهی فشل و به درد نخور افتاده , در محله ما مجتمع فرهنگی هست که در دوسال گذشته هیچ کاری نتونسته انجام بده تمام کلاسها تعطیل و این ثروت ملی تبدیل به ویرانه شده اما دارای ریئس معاون حراست و.....کارمندان سر کارند !!!!!
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      12 0
      تو وضعیت کرونا چه کلاسی برگزار کنه؟ مگر کلاسی هم برگزار شده؟
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    2 12
    تنها چیزی که مسولان ما نمیدانند فرهنگ هست :))
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    حالا که نیروهای انقلابی و دلسوز و مردمی بر سر کار آمدند و شکر خدا سکان اداره مملکت را در دست گرفتند و مشت محکمی به زیاده خواهان وطن فروش زدند نوبت به جابجایی مسئولین صدا و سیما است تا مهره های انقلابی و وطن دوست یک دست بشوند
  • محمد IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    بنده خودم سالها در سازمان تبلیغات مشغول به خدمتم جدا گاهی اوقات دنبال خروجی مناسب برای این سازمان بوده و هستم خروجی دارد ولی خیلییییییی کم است
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    کار بسیار سخیفی بود وقتی کار بدون مطالعه باشه همین میشه آخه تو این شهر بی در وپیکر حرکت چند ون انهم با یک پلاکارد تو سقف چقدر در اشاعه فرهنگ عاشورا موثره الله اعلم !! ولی فقط جمعی در حال مجیز گویی هستندبرعکس اگر فقط در مراکز تزریق واکسن میشد کارهای فاخرتری انجام داد
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    بلندگوها چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس