جوکار

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تذکر به وزیر نیرو، خواستار برنامه‌ریزی وزارت نیرو برای جبران خسارت‌های زیاد کسب و کارهای مردم ناشی از قطعی‌های مکرر برق شد.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز با صدور پیامی خطاب به وزارت نیرو، با اشاره به گرمای بسیار بالایی که امسال در کشور وجود دارد اظهار کرد: متاسفانه در این شرایط گرمای بسیار بالا، با قطعی‌های مکرر برق هم روبه‌رو هستیم.

وی افزود: قطعی‌های برق علاوه بر اینکه سختی گرمی هوا را به مردم تحمیل کرده، سبب شده کسب و کارهای مردم و تولید کنندگان با خسارت‌های بسیار زیادی روبه‌رو شوند. در این زمینه در مجلس شورای اسلامی تذکری به رضا اردکانیان داده و خواستار توضیح وی به مجلس شورای اسلامی در این رابطه شدم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در متن این تذکر آمده است که با توجه به دمای هوا در تابستان و قطعی مکرر برق، علاوه بر فشار بر مردم، خسارت زیادی بر کسب و کارها و تولید وارد شده که متاسفانه وزارت اقدام مثبتی انجام نداده است. مردم انتظار دارند که مسئولان در درجه اول با اقداماتی که انجام می‌دهند، مانع مشکلاتی از جمله قطعی مکرر برق آن هم در تابستان بسیار داغ باشند و در صورتی هم که مجبور به این قطعی‌ها هستند هم خسارت‌های وارده به کسب و کارهای مردم را جبران کنند.

جوکار در پایان تصریح کرد: با این وجود اما متاسفانه وزارت نیرو نسبت به خسارت‌های بسیاری که تولید و کسب و کارهای عمومی مردم به وجود آورده اقدام عملی و مناسبی انجام نداده است که باید حتما پیگیری شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    4 0
    خازن ویک قطعه کولر گازی من سوخت. 700هزار تومان خرج تعمیرش شد. حالا اگه یک با قبض را دیر پرداخت کنی فورا برای قطع برق میان.
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    0 0
    استان گلستان ، شهرستان مینودشت چهار روزه از اذان ظهر برق قطع میشه تا ساعت 5 بعد از ظهر لطفا پیگیری کنید این شهرستان دمای هوای حدودا 45 درجه گرم و شرجی میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس