ووشو

مهدی خانی رئیس سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون ووشو در این خصوص گفت: لیگ های ووشو کشور در شهریور ماه  به صورت متمرکز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل آکادمی ملی ووشو برگزار می‌شوند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فدراسیون ووشو تاریخ برگزاری لیگ های برتر بزرگسالان خود را  در دو بخش آقایان و بانوان اعلام کرد. بر این اساس، پانزدهمین دوره لیگ برتر آقایان در روزهای ۲۰ تا ۲۶ شهریور ماه و همچنین چهاردهمین دوره لیگ برتر بانوان در روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

حکم مقتدرانه فدراسیون ووشو درباره باشگاه پاس قوامین

مهدی خانی رئیس سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون ووشو در این خصوص گفت: قرعه کشی لیگ های برتر ووشو در دو بخش آقایان و بانوان ۷ شهریور ماه برگزار می گردد. همچنین لیگ آقایان از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ و لیگ بانوان از تاریخ ۲۹ الی ۳۱ شهریور ماه  به صورت متمرکز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل آکادمی ملی ووشو برگزار می‌شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در سطح کشور مسابقات همچون سال گذشته به صورت متمرکز برگزار می گردد و  با تجربه ای که سال گذشته از این سبک برگزاری مسابقات به دست آوردیم، در تلاش هستیم تا شاهد رقابت هایی جذاب و با کیفیت باشیم.

خانی در خصوص تیم های حاضر در رقابت های لیگ ۱۴۰۰ گفت: خوشبختانه تیم ها استقبال خوبی از حضور در لیگ داشتند و رقابت های لیگ ووشوی آقایان همچون سال گذشته در ۲ گروه و لیگ بانوان در یک گروه به انجام خواهند رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس