فوت ۵۳۶ بیمار در شبانه روز گذشته/شناسایی ۴۲ هزار و ۵۴۱ بیمار جدید

با توجه به اینکه در همین هفته در مازندران نزدیک به ۳۰۰ نفر از هموطنان را در اثر ابتلا به ویروس دلتا از دست دادیم، تاکید به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از زبان بیماران بستری می‌شونیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    خواهش میکنم پیگیری کنید یه اجباری، زوری، بالا سر بعضی از این افراد سهل انگار باشه. خیلی از هموطنان رعایت می کنن، خودم بیرون می بینم، دستشون درد نکنه واقعا. ولی متاسفانه عده ای هم سرسری می گیرن. مخصوصا به نظر من یه عده از این جوونا و نوجوونا تو بیرون می بینم اصلا با ماسک زدن میونه ای ندارن. چند نفری با دوستاشون به هوای گردش و تفریح بدون ماسک می ریزن تو خیابون و پارک و... اینا مطمئنا خیلیاشون ناقلن و بدون این که خودشون طوریشون بشه بقیه رو آلوده می کنن و به کام مرگ می کشن. اینا رو باید کنترل کرد چون به خودی خود رعایت نمی کنن و مشکل ایجاد می کنن. یه فکر اساسی باید کرد در برخورد با کسانی که رعایت نمی کنن.
  • برات IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    الان به علت مشکلات بی شمار ، برای اکثر مردم زنده یا مرده بودنشون یکیه و هیچ فرقی براشون نداره و همه ناامیدند و افسرده و انگیزه زندگی رو از دست دادند به همین دلیل شاید برای خیلیا مراعات پروتکلهای بهداشتی خیلی معنا و مفهوم نداشته باشه اگه راست میگید و انتظار مراعات صدرصدی پروتکل ها توسط مردم رو دارید انگیزه زتدگی رو به مردم برگردونید. آن وقت ببینید چه معجزه ای می بینید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس