رهبرانقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در پیام تلویزیونی درباره وضعیت بیماری کرونا، این مسئله را مسئله اول و فوری کشور خواندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    6 1
    فدای شما رهبر گلم! شما بزگواران و ارادتمندان آقا، خواهشا کمی به برخی محافل خودسر مشهد تذکر بدهید. گویا گرد کرونا و عفونت کرونا را در شهر پاشیده اند. با این وجود هنوز هتلها پر هست و در برخی محافل خودسر، تلاش جهادگران و عقلا و علما را زیر سوال میبرند.خلاصه هر چقدر هم کشور، دارو تولید کند کفاف خدای ناخواسته چند میلیون بیمار را با هم نمی دهد. و اصلا چنین ظرفیتی در هیچ جای دنیا هم فراهم نیست. استدعای عاجل جلوی برخی از افراد بی مبالات با قدرت بایستید. خدا پشت و پناهتان.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 2
    سلام،جان مولا کامنت من را بزن به سمع رهبر عزیز تر از جانها برسانید ،چرا چرا آقای مروی آستان قدس طی دوهفته قبل به نوعی پروتکل ها را شل کرد ودر منتهی به ضریح مطهر را باز کرد وتلویزیون هم پخش مستقیم ومردم که بدون فاصله گذاری مشغول زیارت !ما همه عاشق امام هستیم ولی اگر بلا آمد تر وخشک نمی شناسد مگر وقتی بلا سر آن قوم سرکش فرود آمد ،خداوند به پیامبرش فرمود تو و یارانت خارج شوید !نگفت بمانید شما چیزی نمی شوید ،خوب حالا هم خداوند بلا نازل کرده برای بشریت سرکش ولیکن راه را هم نشان داده است ،والله من داشتم شبکه قران نگاه میکردم (دوهفته قبل )مردم صف شده بودند برای زیارت خوب چرا ؟چرا کسی از مسئولین آستان مقدس قدس بازخواست نمی کند ؟خودتان گزارش داروخانه های مشهد را زدیید که مردم از سر وکل هم بالا می رفتند یک شهر را آلوده کردند همه رفتند برای زیارت و سوغات برای همه ایران رفت .ترا خدا برسانید به دفتر ،چرا بی توجهی کرد ؟؟مگر ما بخاطر عید روحانی را مقصر ندانستیم او را مسبب پیک چهارم که بود ندانستیم خوب این پیک هم یکی از عواملش جناب مسئولین آستان قدس بروید مشهد ببینید چه خبر است !!؟؟روحانی نالایق و سهل انگار و غرب باور خوب توی این فقره روحانی که نبود چرا آنها ساده انگاری کردند ورسانه ملی هم پخش و بعد هجوم مردم ،بابا والله بالله من به رییسی و همه کاندیدهای انقلابی رای دادم ولی نباید نسبت به کوتاهی وفشار های آقایانی که از سه هفته قبل شروع کردند ،بی توجه باشیم این افراد باید هزینه حرفها وفشارهای خود را بدهند ،الان داذم سمت خدا نگاه میکنم بیا برادر زاده مهمان برنامه جوان فوت کرده دیروز هم رفیعی نیامد کرونا گرفته !؟!دیگه چه استدلالی چه ادله ،کجا می رویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس