کد خبر 1254937
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
اینتر در آستانه فروپاشی؛ احتمال استعفای مدیران و عصبانیت شدید اینزاگی

فروش احتمالی لوکاکو در واقع فرور ریختن ستونی است که می‌تواند منجر به استعفای مدیران، خروج چند بازیکن دیگر و در نهایت فروپاشی اینتر شود.

به گزارش مشرق، طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی، خانواده ژانگ مالک باشگاه اینتر مدیران اجرایی این باشگاه را مجبور به فروش روملو لوکاکو به چلسی کرده‌اند و این تصمیم آنها نه مورد خوشایند جوزپه ماروتا مدیراجرایی باشگاه واقع شده و نه برای سرمربی تیم سیمونه اینزاگی قابل هضم بوده است.

لوکاکو با وجود اینکه در ابتدای تابستان نسبت به ماندن در اینتر ابراز تمایل کرده بود، اکنون به مدیران باشگاه گفته که می‌خواهد به چلسی برود اما او این تصمیم را نه به خاطر میل شخصی خودش بلکه به این خاطر گرفته که احساس کرده باشگاه دارد او را به سمت درهای خروجی هل می‌دهد تا از فروشش درآمدی قابل توجه برای جبران کسری بودجه‌اش کسب کند.

بیشتر بخوانید:

آزمون گزینه جایگزینی لوکاکو در اینتر

طبق اعلام چند منبع خبری؛ چلسی آماده است پیشنهادی ۱۳۰ میلیون یورویی به اینتر بدهد تا لوکاکو را به عنوان گران‌ترین بازیکن فروخته شده توسط یک تیم ایتالیایی در تاریخ سری A جذب کند و همین مبلغ سبب شد که خانواده ژانگ با وجود مخالفت ماروتا و اینزاگی، تصمیم به فروش بهترین بازیکن دو فصل گذشته خود بگیرند. این در حالیست که ماه گذشته پس از فروش اشرف حکیمی یکی دیگر از بهترین بازیکن فصل گذشته اینتر به پاری‌سن‌ژرمن اعلام شد که مالکان باشگاه قول داده‌اند که بازیکن دیگری را نفروشند.

در همین راستا نشریه کوریره دلواسپورت هم نوشته است که تصمیم خانواده ژانگ مدیران اجرایی باشگاه از جمله ماروتا، پیرو اوسیلیو و داریو باچین را آنقدر ناراحت کرده است که برخی از آنها احتمالاً در پایان پنجره تابستانی نقل و انتقالات تصمیم به جدایی از اینتر خواهند گرفت، چرا که قراردادهای‌ کاری‌شان با این باشگاه هم تا یک کمتر از یک سال دیگر به پایان می‌رسد و هنوز آن را تمدید نکرده‌اند.

کوریره در همین حال خبر تلخ دیگری هم برای هواداران اینتر منتشر کرده خبری که نشریه توتواسپورت هم آن را تأیید کرده است. براساس این خبر بعد از لوکاکو، هواداران نراتزوری ممکن است با مدافع هلندی‌شان استفان دفرای هم خداحافظی کنند چرا که او نیز تصمیم به جدایی از اینتر گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    4 0
    بهتر زودتر برند مدیران انقلابی بیایتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس